Gå til innhold

Mamma søker barn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Synes det er så kjipt at du skal ha disse vondtene dine og tenker på deg skal du vite!

Krya på og bli bra igjen. Så satser vi alt på at Mr Fix&Trix kan hjelpe deg snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he.. hei og takk for at du tenker på vondtene mine:o)

Jeg er ved godt mot vet du..... Selv om jeg er dritlei og helst hadde sett at jeg var frisk som en fisk.....( ikke en oppdrettslaks altså.....)

Ja jeg har fått svar fra Ullevål.....HelseNorge på sitt beste.

Sitat: "Du vil i løpet av 30 virkedager (6 uker) få en tilbakemelding om forventet ventetid for undersøkelse hos oss." sitat slutt...

I mens bruker jeg min svigerfar som driver med kinesisk medisin til å holde de værste smertene i sjakk.

Ellers doper jeg meg litt på voltaren, går så fint atte..... Selv om smerten ikke blir helt borte, så dempes den i det minste.

Men dibbetreff i august er jeg helt klar for, om du så må bære meg:-D

Skrevet

Godt å høre at du får holdt de verste smertene i sjakk!

Og ja, jeg skal bære deg jeg, om jeg så må ta med trillebåra:-D

Kinesisk medisin og voltaren er fine greier når man trenger det:-)

Om du mikser inn litt Paracet så blir det ennå bedre;-D

Skrevet

jepp har fått beskjed om å ta paracet og ibux sammen. Fikk på resept da. Litt flere mg. enn de du kjøper uten resept:o)

Men som sagt, har ikke sett at det er noen promillegrense her på dib...

Skrevet

Hihi, det er jammen kjekt med krumelurepiller når man har det for jævlig vondt!!! Bare pass på og ikke bli avhengig;-D

Og promillegrense? Hva er det?

Skrevet

Neeeeeeeei avhengig tror jeg ikke jeg kan bli....

Trodde jeg var avhengig av kaffe.... Men da jeg prøvde å la være å drikke kaffe en stund, sånn bare for å se om det gikk.

Så gikk det jo uten noe problem.

Jeg har stor respekt for medisiner..... Særlig etter at de forsøkte å avlive meg på sykehuset etter en kneoperasjon:o)

Jeg kan le av det nå, men det var alvorlig da det stod på.....

De ga meg smertestillende, og så glemte de å skrive opp hva jeg fikk og når jeg fikk det..... Var på god vei til komaland da:-D

Men jeg tar jo ikke smertestillende så ofte som legen har foreskrevet en gang.... Så det skal nok gå bra det også.

Men i går hadde vi hyggelige naboer på reker og hvitvin.

Og jammen hjalp det ikke med noen glass vin også...

Skrevet

Hihihi, du skal se at du finner den rette blandingen som funker great;-DD

Uansett, så er det viktig nå og finne den balansen som funker for deg inntil smertene roer seg....og det gjør de forhåpentligvis raskt - i ryggen ihvertfall!

De andre får du hjelp til etterhvert!!!

Skrevet

He he he he, ja i går var det bare vin altså. Ikke vin og piller....

Ha ha ha ha Betty Ford klinikken here I come:-DD

Skrevet

Ja det hadde jo vært stilig!!!

Eh........men jeg tror altså ikke det er noen overhengende fare:-DD

Skrevet

Nei det er det ikke.

Men det kan virke som om villigheten til å skrive ut smertestillende er stor hos enkelte leger. Og den rette personen kan sikkert bli avhengig av både paracet og ibux.

Men det er jo en god ting at jeg ikke er toppidrettsutøver...

Kunne ikke vært med i OL nå jeg.... Hadde nok blitt tatt i doping på første øvelse.

Skrevet

Fniiis........ja det er jammen godt!!!

Skrevet

Hei snuppa! Godt å lese at du er ved godt mot!!

Men du... husk at når du spiser mye Voltaren så husk å forebygge med medisin for magen! Både Voltaren og Ibux kan gi deg magesår og reflux problemer, så putt på med Zantac eller Ranitidin!

Hør på sykepleieren nå ;=)

Skrevet

Ups, vil ikke ha magesår på toppen.

Men for ei som ikke er så bevandret i medisinens verden.

Så gjør små doser underverker.....

Og den voltarenen jeg har fått kommer i sånn "bombefasong" og skal visst inn bakveien:o)

Men ellers tar jeg kanskje i snitt 1paracet og 1ibux i døgnet. Og en voltaren ved behov.

Jeg er jo så redd for disse greiene, så jeg holdt på å nekte de på legevakten og sette en smertestillende sprøyte for jeg hadde drukket et glass øl 5 og 1/2 time tidligere... De smilte litt overbærende da:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...