Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har to barn i to forskjellige barnehager? Har jeg kun krav på 15 % i hver barnehage? Dere som jobber i barnehage, fikk dere plass til egne barn i samme barnehege hor du selv jobber?
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Er det kommunal bhg du har barna dine? Da vil jeg tro det er moderasjon ja. Her jeg jobber gis 30% søskenmoderasjon for første søsken, og 50% for øvrige søsken. Ja, fikk plass til begge mine i samme bhg. Lillegutt begynner i januar -09. Og ja, jeg jobber i bhg.
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Litt kjapp der....men jeg fikk ikke plass til barna mine i den bhg jeg jobber fordi den ikke har småbarnsavdeling, ellers hadde jeg nok fått det.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Barnehagen deres er privat. Fikk beskjed om 15 prosent i hver barnehage. er jo ikke så mye det. Jeg har fått ny jobb i barnehage, lurte på å høre om jeg kunne fått dem inn der. Får du noen rabatt når du har de i samme barnehage hvor du jobber? Eller betaler du det samme som alle andre?
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Vi får ikke rabatt, vi betaler det samme som alle andre! Tror ingen bhg gir rabatt til sine ansatte gitt )
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har hørt flere si det, men jeg har tenkt at det må vel være for godt til å være sant:)
~**nuttis**~ Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Du skal ha full rabatt,det fikk vi.Hadde han ene i kommunal og han andre i privat...hadde ikke noe å si det.
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 ~**nuttis**~: Tror ikke du forstod hva HI mente...hun lurte på om hun fikk ytterligere rabatt i tillegg til søskenmoderasjonen siden hun skulle jobbe i bhg!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Nuttis, hvorfor fikk du full rabatt? Jeg lurer på om jeg har krav på mer rabatt, hvis jeg takker ja til å ha dem i to forskjellige barnehage ( hvor jeg ikke jobber) Hva som må til for å få full rabatt?
~**nuttis**~ Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Bor i tønsberg,så reglene er vel sånn her.Du skal ha samme rabatt om du har de i samme eller i forskjellige barnehager. I barnehagen til der ungene går,har ansatte lov å ha barna der,men ikke på avdelingen de selv jobber.Styreren har også barnet sitt der.
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 ~**nuttis**~: Får du mer rabatt i tillegg til søskenmorderasjonen? I så fall må Tønsberg være et flott sted å bo.
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Litt nysgjerrig. Håper du er her inne nuttis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå