Gå til innhold

Ang barnehageplass. Krav på moderasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn i to forskjellige barnehager? Har jeg kun krav på 15 % i hver barnehage?

Dere som jobber i barnehage, fikk dere plass til egne barn i samme barnehege hor du selv jobber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kommunal bhg du har barna dine? Da vil jeg tro det er moderasjon ja. Her jeg jobber gis 30% søskenmoderasjon for første søsken, og 50% for øvrige søsken.

Ja, fikk plass til begge mine i samme bhg. Lillegutt begynner i januar -09. Og ja, jeg jobber i bhg.

Skrevet

Litt kjapp der....men jeg fikk ikke plass til barna mine i den bhg jeg jobber fordi den ikke har småbarnsavdeling, ellers hadde jeg nok fått det.

Skrevet

Barnehagen deres er privat. Fikk beskjed om 15 prosent i hver barnehage. er jo ikke så mye det. Jeg har fått ny jobb i barnehage, lurte på å høre om jeg kunne fått dem inn der. Får du noen rabatt når du har de i samme barnehage hvor du jobber? Eller betaler du det samme som alle andre?

Skrevet

Vi får ikke rabatt, vi betaler det samme som alle andre! Tror ingen bhg gir rabatt til sine ansatte gitt :o)

Skrevet

Jeg har hørt flere si det, men jeg har tenkt at det må vel være for godt til å være sant:)

Skrevet

Du skal ha full rabatt,det fikk vi.Hadde han ene i kommunal og han andre i privat...hadde ikke noe å si det.

Skrevet

~**nuttis**~:

Tror ikke du forstod hva HI mente...hun lurte på om hun fikk ytterligere rabatt i tillegg til søskenmoderasjonen siden hun skulle jobbe i bhg!

Skrevet

Nuttis, hvorfor fikk du full rabatt? Jeg lurer på om jeg har krav på mer rabatt, hvis jeg takker ja til å ha dem i to forskjellige barnehage ( hvor jeg ikke jobber) Hva som må til for å få full rabatt?

Skrevet

Bor i tønsberg,så reglene er vel sånn her.Du skal ha samme rabatt om du har de i samme eller i forskjellige barnehager.

I barnehagen til der ungene går,har ansatte lov å ha barna der,men ikke på avdelingen de selv jobber.Styreren har også barnet sitt der.

Skrevet

~**nuttis**~:

Får du mer rabatt i tillegg til søskenmorderasjonen? I så fall må Tønsberg være et flott sted å bo.

Skrevet

Litt nysgjerrig. Håper du er her inne nuttis :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...