to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 går det ann å få det som er på spilleren inn på dataen? tenkte å få det over på en cd.
kokosyklus Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det kommer helt an på hva slags mp3 tror jeg. Det bør da gå an uansett hvilket merke. Selv har jeg Ipos, så da løser det seg greit iom at den innstallerer iTunes på pc for meg. Da ligger all musikk og bilder jeg har lagret både på pc og iPod.
Erisa* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Det regner jeg med, ja. Bare koble sammen pc og spiller med USB-kabelen som sannsynligvis hører med, og velg "Åpne mappen og vis filene". Så merker du de filene du vil brenne, og velger "kopier", og limer inn i en fil på harddisken din. Så kan du jo velge å brenne eller hva du vil etterpå
Erisa* Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg mente at du kan lime inn i en mappe, ikke fil, på harddisken:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 fikk det til:) men nå ville ikke cd spilleren i stua ta cd selvfølgelig he he:)
Erisa* Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Typisk... Kanskje du brente i feil format eller noe? Jeg er ikke noe god på brenning, håper noen kan hjelpe deg:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå