mams-til3 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 jeg har kjøpt denne vognen..det knetter noe voldsomt fra hjulene.har tatt dem av å smurt o.l.men hjelper lite.noen som vet noe??
StineMor_2007_ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 hei=) vi har oxo den vognen men har ikke hatt noen problem med den enda.. hatt den i 5 mnd no... da hadde jeg gått inn igjenn med den å sagt i fra.. men ellers så er det en deilig vogn å trille.. men pass på å ikke ha noe for tunkt hengene på styre for den kan vis tippe lett.. vi har aldtr opplevd den men det er mange som sier det=)
mams-til3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 takk for svar..synst det er en fantastisk vogn,men er dette med lyden...skikkelig irriterende... takk for rådet!!
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Er nok bare eikene som trengs å strammes. Det kan de hjelpe deg med der du kjøpte den. :-)
mams-til3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 jepp;) jeg har ringt dem og de skulle sende meg nye dekk,siden dette er et kjendt fenomem sa hun damen:) takk for svar alle sammen!!!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Samme skjedde med vår vogn også, men fikk nye dekk, og da var klikkingen borte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå