Gå til innhold

Er dette Herpes????

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stund etter min siste fødsel kjente jeg en slags bitteliten klump/knute på en av de indre kjønnsleppene... Tenkte ikke så mye på det, tenkte om det kunne være et arr eller noe etter fødselen. Fødte for et år siden. Igår oppdaget jeg plutselig at denne lille klumpen har blitt til en blemme, litt hard og vond når jeg klemmer på den. Klarer ikke sprekke den tror jeg for den er litt hard. Jeg er i fast forhold, og har ikke hatt andre partnere på mange år. Kan dette være herpes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg håper for din skyld det IKKE er det!

Skrevet

Ja jeg håper jo også det! Har prøvd å lese litt om herpes, men finner bare ut at det er blemmer. Men jeg har altså bare EN litt hard blemme...??? Datteren min har mollusker under armene, kan det være det? At jeg har blitt smittet av henne??? Hjelp!

Skrevet

Om det er herpes vil det være veldig vond, så vondt at du gruer det til å gå på do og tørke deg. Vond å gå og vondt å sitte, vondt å ha truse og bukse på. Før det bryter ut vil det klø og svi litt og du kan føle deg litt syk med lett feber. Tar bare 1 til 2dager fra første tegn til det bryter ut

Er det herpes bør du gå til lege for å ta en prøve av det.

Skrevet

Jeg vet ikke hva mollusker er, jeg?

Kan ikke huske at mine blemmer var harde......Dessuten var det flere enn en, og de gjorde sinnsykt vondt, også da jeg tisset.

Er blemmen på innsiden av de indre kjønnsleppene?

Skrevet

Hmmm... Da tror jeg ikke det er det. For jeg kjenner svært lite av det. Kun når jeg tar på den så kjenner jeg jo litt. Men ikke sånn "ao ao" vondt liksom. OMG... Hva kan dette være???

Skrevet

Kjønnsvorte:)

He he høres jo ikke helt bra ut det heller, jeg fikk en sånn en gang, en liten hard kul, jeg turde ikke gå til lege så jeg behandlet den selv med sånn vortemiddel en får uten resept...huff...

Skrevet

Mollusker er sånne blemmer som barn av og til får rundt på kroppen. Det er et virus som gjør det, og det er ganske smittsomt. Men jeg har jo aldri hørt om noen som har fått det der jeg har det da... Jeg bare fatter ikke hva dette kan være...

Den sitter på innsiden av den ene indre kjønnsleppen ja. På størrelse med et fyrstikkhode, litt hard.

Skrevet

Er nok ingen leger her inne som kan svare deg på det, så gå til lege om det bekymrer deg.

Skrevet

ÆÆÆH!! Kjønnsvorte??? Hvordan har jeg fått den? Smitter det? Djeesez....

Skrevet

Det er jeg klar over, men reiser på ferie i morgen så det passer svært dårlig å gå til legen nå... Huff...

Skrevet

Det var meg som skreiv om den vorta, google det du. Og selvsagt må du ikke høre på meg men gå til legen om det bekymrer deg. Har aldri hatt det siden altså.

Skrevet

Typisk at man skal få sånn "dritt" når man skal på ferie!

Vi jenter skal slite med mye, gitt.....

Jeg skal gi deg et råd, hvis du ikke kommer deg til legen i dag.

Gå på apoteket og kjøp Xylocain salve (reseptfritt).

HVIS du skulle få mer vondt på ferie, så er den fin å ha uansett, fordi den bedøver ned smerte.

Det er sikkert ikke herpes, høres ikke sånn ut.

Lykke til og god ferie!

Skrevet

Skal på apoteket senere idag, så da rasker jeg med meg en sånn salve! Takk for tipset! Høres ikke heeelt ut som kjønnsvorte heller syns jeg etter å ha googlet litt. Satser på at det bare er noe kvise greier (heh..) eller noe som forsvinner av seg selv snart! Så går jeg heller til legen etter ferien om nødvendig...

Skrevet

Kviser der nede er pyton det og......;)

Skrevet

Jeg har herpes, og det du beskriver høres IKKE ut som herpes for meg.. herpesblemmer er ikke på kjønnsorganene dine over lang tid av gangen.. De kommer, sprekker, gjør vondt, går sin vei igjen.. og kommer så igjen på et senere tidspunkt, sprekker, gjør vondt, går sin vei igjen... osv osv... Hvor lenge har du hatt denne bittelille klumpen/knuten?

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke heller at det minner så mye om hespes. Har hatt den lille knuten under huden i nesten et år, den dukket opp en stund etter siste fødsel. Men som sagt så var det ikke før for noen dager siden at den plutselig "kom ut" og ble til en blemme. men idag tidlig når jeg sjekket den var den blitt så stram at den sprakk med en gang jeg tok på den!! merket også at det var ENDA EN blemme, bare mye mindre rett under. Denne også sprakk. Kjenner ikke noe smerte, men kjenner jo at det er et lite "sår" der blemmen var. Men nå er jeg bare glad den er vekk, siden vi reiser på ferie idag! Takk og pris! Satser på at dette ikke er noe å farlig, så tar jeg det opp med gynekologen neste gang jeg skal dit. :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...