Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg stiller med nebb og klør så fort butikken åpner! Haha... Alle ler av meg (inkludert meg selv) men skitt, denne skal jeg ha!!
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Er så komplett barnslig at jeg har hatt Iphone lenge nå.... =)
BettyBoob Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 hehe - ikke SÅ barnslig, jeg drar til USA på mandag så det blir nok en på meg der!!
kokosyklus Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Har sinnsykt lyst på en, men skal vente et år og se. Den har fått veldig dårlig kritikk, så regner med at det kommer en forbedret versjon om en stund. Da har jeg råd til en også men for all del, den er driiiitkukl og JA , jeg digger den tlf:)
frk Nilsen Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Sambo har hatt en i 1 år nå, så jeg synes ikke den er så spennende lengre.... Skal ha meg ny tlf, men det blir ikke Iphone. Har Ipod som er god som gull. Dessuten har jeg andre ting å sløse penger(sko, klær, stæsj...) på enn det ;-) Vil jeg leke med Iphone låner jeg bare sambo sin ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå