kokosyklus Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er glad for at solen skinner i sommer Jeg er glad for at himmelen er blå Jeg er glad for at mannen min er den beste Jeg er glad og nyter hver dag at jeg er frisk og rask og at kroppen min fungerer som den skal. Jeg er glad for min latte ved siden av meg Jeg er glad jeg har tid til å lese litt i boka mi i dag Jeg er glad for at Emma sover litt akuratt nå så jeg kan sitte og tenke over at jeg er så glad:) Flower power, ding ding ding!
Gjest irismor Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Ble glad når jeg leste ditt innlegg. Tror nok jobben er mest glad i dag fordi jeg ikke er der i dag ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er glad sola skinner så snuppa har det godt og varmt i barnehagen. Jeg er glad for at gubben rydda så fint her i går. Jeg er glad for at jeg til tross for elendig form skal besøke ei av bestevenninnene mine i kveld. Jeg er glad for at jeg har forståelsesfull lege og kolleger. Jeg er glad for at jeg har en nydelig mann som elsker meg.
Alba44 Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 I dag er jeg glad for: - at jeg nå rakk og dusje, kle på og ordne meg mens lillegutt sover - at sønnen min er en så glad og aktiv gutt. Rett og slett FANTASTISK! Hehe... - at jeg hadde så fin dag sammen med mamman min i går - at jeg straks skal møte gode venninner. Mødrene skravle og barna leke ) - at det kiler i magen når jeg tenker på mannen min <3
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 - For at vi alle er friske - For at sola skinner - For at det snart er ferie - For at jeg begynner å komme meg etter noen tøffe mnd - For at jeg har verdens beste familie
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er glad for at Isac ENDELIG har bæsjet:) Jeg er glad for det varme fine være i dag:) Jeg er glad for at kjæresten snart kommer hjem:) Jeg er glad for at mamma og pappa er bortreist(jeg har huset!) Jeg er glad for at jeg har laget sjokolade som jeg sitter å spiser:) Jeg er glad for at Isac kan bade å kose seg i dag:) Jeg er glad for at jeg skal på festival i helgen:) Jeg er glad for at jeg kom inn på skole i går:) Jeg er glad for at vi skal på Ikea i dag:)
**¤¤** Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er glad fordi: - sambo og barna har dratt på ferie sammen med barna og blir borte helt til søndag. - og fordi det sol - jeg får leilighet for meg selv - fordi jeg leste innlegget ditt:) -alle er friske -jeg har fått en vikar jobb og er på jobb nå krysser fingrene at jeg får meg en fast snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå