hehs Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 hei! er det noen her som kan spre sin historie om når dere testet positivt? hvor tidlig?
mamma til tre prinsesser Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er gravid etter IVF og testet positivt på RD9. Egentlige testedag var RD13, så en kan jo si jeg teste positivt fire dager før IKM. Ved forrige forsøk testet jeg positivt allerede på RD7 (seks dager før IKM), men da mistet jeg noen uker senere.
*min lille sin!* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 testet positivt 2 dager før IKM jeg ventet mensen 24 desember , ja på julaften! men jeg greide ikke vente så jeg tok meg en tur til byen å gikk på en resturang å tissa på pinna... hihi snakker om å være utålmodig... ble ei fin jul
Makko med to små gutter Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg testet positivt 3 dager før ikm... Har aldri testet tidlig før (vi hadde da prøvd i 9mnd), men denne gangen viste jeg bare at det var noe som var andeledes! Testen ble positiv før jeg rakk å legge den fra meg :-D
*Super*Mamman* Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har testet positivt 5 dager før IKM... Var en veeeldig svak strek da, men den var der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå