Gå til innhold

IKM slutten av uke 28/begynnelsen av uke 29?? Anyone??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har noen symptomer på gang...? Jeg er usedvanlig hissig om dagen, skikkelig hormonbombe, og i tillegg ganske lettrørt....(stakkars gubben, ja...=)) Er jo noe som heter PMS også har jeg hørt...hehe...

Har liksom ikke helt trua føler jeg...

Dere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm søndag 13 eller mandag 14.juli. Av symptomer er det lite å melde, men det stikker mye i magen (kan minne om strekksmerter i livmoren som jeg har hatt i tidl svangerskap), smerter rundt halebeinet. Litt ekstra trøtt også.

Spennende dette.

Skrevet

I teorien har jeg IKM på lørdag... men er så ofte forsinka at jeg skriver meg på her... Hissig er jeg alltid før mensen:) Ikke så mange symptomer... det stikker på høyresiden under ribbeina.. gjort det de siste dagene... Men tviler nok sterkt på at det er noe symptom.. Vi får krysse fingrene da:) og håpehåpehåpehåpehåpehåpe!!!!! Lykke til!

************************************************************************************

************************************************************************************

**********************************************************( babystøv...)***********

Skrevet

Jeg har IKM til torsdag 17, men sniker meg inn her jeg hvis det er greit?

Er kun 6 DPO idag, og håper at det dukker opp noen symptomer i helgen. Eneste jeg har kjent idag er murring og strekking, men det har jeg mistolket som festesmerter sist pp, og det var det tydeligvis ikke..

Dette er 3PP, så det er ennå tidlig, men hadde jo vært hyggelig hvis det klaffet denne PP da!!

Kjedelig p hele tiden vente på noe enten det er EL, IKM eller TR (for å få begynt på ny pp;-)

Lykke til i symptomjakten damene!

Skrevet

Tror nesten ikke det er sant!! Kom opp en pluss på clearbluetesten i dag. Var så utålmodig, MÅTTE bare teste, var ikke morgenurin engang,,,svaak pluss...tror det ikke før jeg tester igjen i morgen, tør ikke håpe for mye....=)

Da hadde jeg rett ifht at jeg var mer hormonell enn vanlig...lukta nesten lunta da tårene trilla i går da jeg så reprise av Charterfeber hvor hun litt store dama trodde hun hadde skremt vekk "Arne" pga badeselkjøpet og begynte å gråte.........*lol* SKJØNNER DERE ELLER...... Håpløst..=)

Forresten IKM i morgen (tror jeg)

Lykke til med testingen dere andre oxo!!!

Krysser fingrene for oss alle=)

Gjest Snart?
Skrevet

Har ikm imorgen 13 eller mandag 14.. Testet idag, negativ:( huff, har hatt endel treg mage de siste dagene, og vært hissig,følsom osv.. Så trudde kanskje dette var symptomer på graviditet..

Men håper mensen uteblir ihvertfall... Hadde vært perfekt:)

Gratulerer da! Håper det stemmer:) :) La oss vite resultatet imorgen da:) Spennende!

Skrevet

Så spennende Mamsi, får tro testen viser det samme i morgen!

Jeg aner egentlig ikke når jeg får mensen, etter normal syklus skal jeg ha den i begynnelsen av uke 29. Men siden dette er første måned uten pillen har jeg ikke peiling egentlig. Kjenner noen stikkinger og murringer, enten er det tr eller så er det noe langt mer spennende. Men det skal vel en del til at det klaffer så raskt.

Måtte le når jeg leste det med charterfeber for jeg så akkurat det samme, og så skulle samboer til å skifte kanal til min store forskrekkelse, så han måtte pent vente til jeg fikk vite hva han fyren svarte. He he! Fortalte kjæresten min at jeg sikkert hadde sippet hvis jeg så det alene, og han sa "Herregud, åssen blir du når du er gravid" Tji hi! Kan vel ikke noe for at jeg er lettrørt! ;o)

Lykke til alle sammen, håper det er BIM hos dere alle!

Skrevet

:) sterkt plusstegn i dag morges...:) er SÅÅ glad. Dere får oppdatere dere andre også etterhvert da, sender masse babystøv herfra hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...