Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Føles sånn iallefall. Er 11+1 og skal på UL. Til tross for at jeg så en levende spire for 3 uker siden så er jeg livredd.... Skal forresten til Linda Johansen på Oslo Akutten. Har noen erfaring?
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 HEi Giina=) SKal oxo på UL er 11+6. Er oxo livredd til tross for at jeg har hørt hjerteslagene forrige mandag=( Føler meg ike gravid=( MEn hold med oppdatert=) lykke til klem
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Åhhh da er vi nesten like langt og vi SKAL over på 2.trim neste uke. Kommer innom og oppdaterer. Det må du også. Tar du ul nå fordi du ikke føler deg gravid, fordi du har mistet tidligere eller vil du sjekke de tingene som kan sjekkes mellom uke 11-13? KJEMPELYKKE TIL!!!!!!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 tar det fordi moren min kjenner en som er spesialist på det feltet der=) Er jo oxo greit å få sjekket om det er noe galt... Føler du deg gravid? Uff er så bekymret for at man ikke ser noe eller at den ikke lever=(
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Hei. Jeg har det akkurat likt. Er 11+5 i dag og skal på UL på tirsdag. Syns det er aaaaaaaaaalt for lenge til. Er livredd for at noe skal være galt eller at det ikke er liv lenger.Men det var masse liv for halvannen uke siden....Trodde nesten at det bare var meg som var sånn. Ønsker dere begge masse lykke til!
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 HEi Thea. Når du hørte hjerteslag forrige uke, var det med dopler(hvis det er det det heter) hos legen?
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 HVilken dag?mener du? ja det var med dopler.. kjenner du liv alllerede? Gjør ikke jeg=( Noe galt da? Er dette ditt første barn? klem
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2008 Kjenner heller ikke liv. Tror ikke det er SÅ vanlig så tidlig altså.... jajaa, nå stikker jeg til byen. Vi får følge opp tråden når vi begge er hjemme. Klem!!!
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Nei jeg kjenner ingenting....Var på ultralyd for halvannen uke siden.Så da så vi at det var liv.Men jeg er like nervøs for kommende tirsdags ultralyd....(bekymrer meg nokk litt for mye, men hadde en ma i februar). Så visste jeg ikke at det gikk an og høre hjertelyd så tidlig.Trodde ikke det gikk for i uke 14 eller noe sånnt. Nei det er ikke mitt første barn, har ei jent på 10. Men det er jo såå lenge siden sisst at jeg har glemt allt. Håper allt er fint med deg:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 uff ikke bra med ma=( Var det langt på vei? har selv mistet 2 ganger før=( Håper virkleig det går bra nå... Siden jeg har hørt hjertet må jo alt være bra selv om jeg ike føler meg gravid? lykke til ihvertfall
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Jeg trodde jeg var passert 12 uker, men fosteret var bare 9. Allt går nokk bra for deg skal du se. Vi er nokk bare litt for nervøse. Ha en kjempefin dag:)
catine Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 bestiller dere UL selv i uke 11 ,eller har dere fått det av legen? hva er grunnen til at dere tar ul i uke 11?
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal på ul i starten av uke 12 og den har legen henvist meg til. Men dette er på grunna vat jeg opplevde en MA i februar, og bekymrer meg vel unødig mye på grunn av dette. Men jeg har vert på UL tidliger også og det har jeg bestilt og betalt for selv:)
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2008 Alt var helt fint. Jeg så en liten minibaby sprellende der inne.... sååå herlig!!!! MEN terminen ble fremskyndet enda mer... hm.... er nå 12 uker!!!!!!!!!!!!!!! WOW Tok en UL fordi jeg mistet i MA sist og har bekymret meg. I tillegg kan man se på nakkefolder i uke 11-13 tidlige tegn på kromosonfeil, noe hun sjekket nå også.
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Da har du 1 etappe unnagjort. Gratulerer!! Håper vi snakkes snart inne på 2.tri.
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2008 Ja, nå tar det ikke lang tid før du kommer etter. Som en mager trøst til deg,,, det er IKKE vanlig å miste flere ganger på rad, selvom det her inne kan virke som mange gjør det. Det går nok sååå bra skal du se. Lykke til du også, så ses vi på 2.trim snart.
Giinaღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. juli 2008 Thea, hvordan har det gått med deg i dag? Er såå spent på å få en oppdatering av deg. Glemte helt å svare på spm ditt også: Tja, jeg føler meg gravid, men har ikke hatt mye symptomer. Og VELDIG lite murring der nede, så klart jeg har vært bekymret. Krysser alt jeg har for at også du har fått gode nyheter i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå