Kulå Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Klippet dette ut fra bim for lenge siden. Har tenkt å prøve dette selv, men kanskje andre også er int. Hei! jeg brukte 3,5 time fra første rie til full åpning 2-10 cm. Setefødsel du kan drive soneterapi på deg selv. Til alle andre disse punktene skal ikke røres før man har 3 uker eller mindre igjen av svangerskapet. masser deg selv fra hælen begge sider og opp neste halvveis opp på leggen. masserer du nøye og sakte vil du finne noen punkter som er litt ømme. disse simulerer livmoren og mormunnen slik at fødselen går kjappere. jeg masserte disse punktene hver dag de to siste ukene før termin og fødte på termin. De to siste dagene før termin kjente jeg sterke kynnere når disse punktene ble stimulert. Fikk beskjed av jordmor at dette kan være grunnen til en raskere fødsel lykke til
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Spennende, dette skal sjekkes ut, men tror jeg venter litt, har 3,5 uker til termin enda, og er ikke klar for å fremskynde noen fødsel enda.
LivK har født Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Åh, tusen takk, dette har jeg faktisk lurt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå