Gå til innhold

resiba , Lille_My85, Cathy27, Puppesnuppa , rebecca88 , frøkendings , *ladybug* & buddah75


Meg, J & L

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

 

Ser vi har termin samme dag :)

 

Lyst å bli kjent?

 

Hvordan er formen?

Er dere sykemeldt?

Sivil status?

Hvor gamle er dere?

Har dere barn fra før?

Hvor skal dere føde?

 

Osv...

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo begynne...

 

Min form er i grunn ok. Har litt bekkenlsning, men ikke så mye at jeg klager enda. Kjenner det helst når jeg har gjordt "ting jeg ikke bør".

 

Ser ut som en gammel kjerring på beina av åreknuter...

 

Ellers er jeg sykemeldt 80% pga mye kynnere på jobb. Våknet en periode flere netter med kynnere med 15-20min mellomrom. Så da ble jeg sykemeldt. Nå har det gidd seg heldigvis! Jobber som servitør, så det blir mye løping, og bæring. Som kjent så har ikke vi i hotellbransjen akkuratt 8timers arb.dag og en halvtime pause. hehe..

 

jeg er samboer med min kjæreste som jeg har vert sammen med i 7år.

 

Jeg er 25år.

 

Har en sønn født i juni 2006.

 

Jeg skal føde på Voss sykehus.(Hordaland)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Arti med termin samme dag da :0)

 

Formen min er bedre nå for å si det sonn. Var dårlig form de tre første mnd. To gode mnd med trening 3-4 ganger i uka. Så fikk jeg blodpropp etter en litt for lang biltur....smertehelvette i noen dager før vi fant ut hva det var. Trodde det var vanlig bekkenløsning men var så vondt at det kunne det ikke være. Så nå er det sprøyter to ganger for dag. Litt bekkenplager i tillegg. Er sm 100% en stund fremover nå. Så kanskje over til aktiv sm. Venter ei lita jente :0)

 

Samboer med verdens beste kjæreste :0)

 

28år

 

ingen barn fra før

 

føder i Narvik

 

klæm tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, så kjedelig! Har hørt at blodpropp ikke er særlig behagelig nei... Du får ta det med ro tenker jeg.