Gå til innhold

smykke til en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil gi han en gave (og merke han... hehe) men det er mye mer vanskelig når man skal kjøpe til en mann. da må det bli et kjede eller noe.. hm... jeg tror egentlig ikke han bruker sånt. men jeg kommer ikke på noe søtere gave en det... og han må jo bruke den om den er fra meg? hehee

har dere kjøpt smykke til mannen deres? ble han glad?

og har du forslag til fine smykker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte halskjede og armbånd til mannen min i gave. han ble kjempeglad og har brukt det hver dag siden han fikk det.. kjøpte i sølv jeg for han kler ikke gull...

armbåndet og kjede er sånne små ringer som er satt sammen... haha.. skjønner du hva jeg mener da ?

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt smykke, men det er fordi jeg synes ikke menn kler det.

Skrevet

jepp, sånne "kjettinger" på en måte?

hihi.. jeg må ut og handle... hehe

Skrevet

ja det er vanskelig de der! for det er veldig mange menn som ikke kler det. egentlig burde han vært jente. ting hadde vært så mye enklere da :P

Skrevet

Jeg synes det er få menn som kler smykke, og de fleste menn jeg kjenner ville ikke bli så glad for dette, men vet du at mannen din liker smykker da er det bare å kjøpe :-)

Selv ville jeg gått for klokke til en mann, hvis jeg ønsket å gi han noe smykkelignende :-)

Skrevet

jeg vet i grunn ikke om han liker smykker. og jeg liker ikke klokker. hm... vanskelig

Skrevet

Jeg klarer ikke smykker på menn jeg da, så kunne aldri funnet på å kjøpe det til min egen, men det finnes jo kolleksjoner som er beregnet til menn....

Pilgrim, Dyrberg&Kern osv har hvertfall noen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...