najs Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Han er nøyaktig to år og fikk fart på trehjulsykkelen. Da ble det fremover og bakover og rundt og rundt i full fart. Så søt og så stolt. Det er så vidt han klarer å rekke frem så han sykler på tærna den lille vennen:-) I førrige uken lærte han å stå på sin nye trehjulssparkesykkel og, så nå går det fremover. Så stolt gutt men enda stoltere mamma, pappa og storebror. Storebror på seks fikk sitt gjennombrudd på skateboard i nedoverbakke med domp (ja, nervene mine sitter på utsiden men jeg klapper hender og skryter) for en uke siden så han har nå laget mestringspremier til han selv og lillebror. De satser på karriere innen farlige ting skjønte jeg....! Mine skjønne gutter altså;-)
Nit@™ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Oi oi.. Så flinke de er da ;o) Du få nok mange slike stunder, der du har "hjertet i halsen" og kan tenke etterpå at " det gikk jo bra" ;o) Har tre gutter selv, og bare en av de har litt reservasjoner for fart og spenning. Minsten på 2,5 har ikke noe respekt, og heller ikke han på 16 år... Bare han på 8 tenker seg litt om.. Vi guttemødre har nok mange slike stunder forran oss ;o) Han på 16 år driver med ekstren sykling. Til bursdagen sin fikk han fullt sikkerhetsutstyr. Likevel blir det noe skrubbsår. Heldigvis ikke noe brudd enda ;o) Du får bare ha plasterpakken klar, Det blir kanskje bruk for det ja:o) Også "blåse på", det hjelper best på minstemann;o) Utrolig hvilken kraft "blåse på" har på de minste. Litt magisk det der tror jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå