Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Kan ikke skjønne hvorfor folk rundt om reagerer når jeg lar mine barn gi slangene vi har her i mus? Dette er jo våre kose dyr og barna kommer godt overens med de uten da de skifter skinn, da er de i buret sitt. Så jeg skjønner liksom ikke problemet?
Gerd-Johan Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 he he he... Jeg kunne godt startet en diskusjon med deg ang. dette, men siden jeg ser på dette som et useriøst innlegg velger jeg å la være.... finn på noe bedre ...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Syns det er topp jeg. Her i huset er det dessuten helt vanlig at 2åringen får fyre opp røyken til pappan sin, og sjekke ut de store elektriske sagene i boden. Far og sønn tar seg også ofte en cognac sammen til kvelden. Er det galt da? gutten sover jo som en engel etterpå........... Dusteinnlegg...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 At enkelte ikke ønsker å ta dette seriøst er en ting, men å håne meg mot å kalle dette for dusterinnlegg er ganske så sårende=(
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Med tanke på hva som faktisk står i innlegget ditt HI, så syns jeg det er ganske fasinerende at du mener noen skal ta deg på alvor.. Men for all del, dersom det er tilfelle, så får vi håpe at du har "dressert" både unger og slanger skikkelig da. For skulle en slange bite ungen, så blir det jo stas for dere å få både mattilsyn og barnevern på besøk. Lykke til med foring. Håper slangene blir gode og fete på mus, så de ligger unna barna....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Hva slags konjakk vil du anbefale? Trenger noe for å få snuppa til å sove!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå