Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 2-3 uker over forventet mens dato hatt 3 neg grav test,men har morgen kvalme og "smerte" liknende følelse i magen .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dessverre ikke mye annet å gjøre enn å vente og se. Test igjen om en ukes tid om mensen fortsatt ikke er kommet.

Hvis den er negativ da ville jeg kontaktet lege for å utelukke andre årsaker til manglende blødning og kvalme.

Hold ut! :0) Vet at en uke kan virke som ti år i denne sammenhengen!

Skrevet

takk for svaret. du sjønner at jeg har 2 barn fra før av men jeg hadde ikke liknende sypt ved grav tidligere. da var kvalme og oppkast dominerende +at grav test slod ut en dag før jeg ventet mens.

nå har jeg mens liknende smerter som jeg har hatt i ca 3 uker over dato -blødning og føreløpig neg test på tirsdag .

jeg blir utålmodig siden det er nye symptomer og res.

Skrevet

Hei!

Skjønner deg godt! Selv eier jeg ikke tålmodighet.

Er sikkert for tidlig til at de kan se noe på ultralyd også...

Håper du får svaret snart!

Skrevet

Ikke for å få opp forhåpningene dine, men jeg tok tre graviditetstester hjemme som var negative før jeg dro på legekontoret med urinprøve og den var POSITIV.

:)

Skrevet

Er fullt mulig å ha en senere syklus så du har blitt gravid senere enn ved de vanlige 14 dagene, det er jeg et bevis på ;)

Skrevet

Jupp, å jeg har tatt ul nå som bekrefter at jeg er gravid, inne livmoren og alt er som det skal. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...