Monajenten Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 ...er helt HEKTA på cherrytomater:-O Spiste et halvt kg tidligere i kveld, og nå er jeg dritsur fordi det er tomt! *skriver på handlelappen*
Nit@™ Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Kanskje det er "senskader" Hadde ikke dilla på noe spesielt da jeg gikk med minsten, men etterpå fikk jeg igjen... Jeg MÅTTE ha stratos, en stor en helt for meg selv, hver dag.. Huff, ingen god vane. Cherrytomater er nok bedre da ja.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Så lenge det er Cherry-tomater så er det jo bare bra. Jeg derimot har super røyksug. Og har tatt noen røyk etter at snelle ble født. Skal da sies at jeg sluttet å røyke over ett år før jeg ble gravid. Røyksuget meldte seg når jeg var to mnd på vei, og har egentlig ikke gitt seg helt ennå. Men så fort jeg tar en røyk så er det rett i dusjen og vaske hår og skrubbe hender, og tøyet går rett i vaskemaskin. (Siden jeg i utgangspunktet er en ikke røyker kjenner jeg nå hvor mye det oser av tøy osv) Samvittigheten tar overhånd, så blir nok ingen røyker igjen nei! Merkelig fenomen det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå