M@mm@ til mine barn Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Kunne du amme når og etter bukplastikken ? Eller må jeg vente til jeg er helt ferdig ?
Monajenten Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Ja, jeg fikk smertestillende som kunne tas selv om jeg ammet. Pinex fote tror jeg. Men jeg var borte fra ham i ca. to døgn.
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Åh, går det ikke ann å ha med seg "barnevakt "
Monajenten Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det vet jeg ikke. Jeg opererte jo i Oslo, og det var greiest å ikke ha ham med. Men når skal du operere da? Jeg opererte da han var 7 mnd, og det va litt i grenseland. De vil helst at man skal vente et år etter fødselen.
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 åh, så lenge ...Uf, Leanna er bare 4 mnd nå... i dag. 10. Men heg holder snart ikke ut mer. Plaget så utrolig mye med "bretten"
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 jeg vurderte idag å stifte den fast på magen mens jeg dusja så jeg fikk trimma hekken!!!;.-) blir nok samme ope på meg også!
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 Uff, ja etter 4 fødsler ser den ikke ut. De som ikke skjønner hvorfor vi vil gjøre dette har ikke peiling på hva det vil si å ha "hengemage"... det er nå helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå