Gifteklar:0)) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Syns det er fint jeg. Har det som mellom navn på jenta mi.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 fint, men "lei"... syntes "alle" heter det
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Det er jo fint, men er så utrolig lei av det! Føles ut som hver 3 jente heter Emilie..:S men liker dere det så gå for det;) Det viktigste er jo at dere skal være fornøyde:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 det er et veldig fint navn, men det er også ganske vanlig idag men det er ikke sikkert det gjør noe for dere
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 jeg er lei av emilie...så derfor liker jeg emilia bedre
Gerd-Johan Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Søstra mi heter emilie elisabeth , og på 80 og tidlig 90 tallet var ikke det så veldig vanlig. Jeg har et litt eldre navn....og jeg var kjempemisunnelig. Idag synes jeg fortsatt det er pent, men mye brukt ja. Ville gått for Emilia heller.... Men fint er det, uten tvil.
prebs Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Emilie er nydelig! (Bare synd det er så poppis...)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 For ti år siden: veldig fint. Nå: oppbrukt
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Synes emilie r et veldig fint navn, men litt for mange som heter d for tiden...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes det er for oppbrukt. Jeg kjenner 4 stk som fikk barn i løpet av 6 mnd, disse kjenner også hverandre, bane heter Emilie, Emilie Marie, Hanna Emilie og Emilie Kristin.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 Kjedelig, får helt fnatt av det. Emilia derimot er et ganske pent navn, men ville aldri brukt det selv.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 jeg er født på 70-tallet og heter emilie til mellomnavn. men det er jaggu mange jeg deler navnet med nå ja.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Nydelig!!! Men, også veldig mye brukt. Tror Emilie er på topp 10 lista eller så. Det bør jo også taes med i betraktningen.....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Min avdøde mormor het Emilie... Og hun var født på begynnelsen av forrige århundre... Rart hvordan gamle navn plutselig blir poppis igjen... Andrea er det vel også rimelig mange som heter, og jeg kjenner til ei damepå 98 som heter det... Da eldstedattern min ble født i 88 var det ingen som ble døpt det omtrent, og det falt meg ikke inn å kalle henne Emilie, syntes det var skikkelig kjerringnavn den gangen:) Men jeg synes begge disse navnene er 100 ganger penere enn en del av de amerikanske navnene som unger får når mødrene ser for mye på såpeserier og leser for mange kjendisblader;) Eller en del av de nye, oppkonstruerte som skal vise at foreldrene er så oppfinnsomme og individualistiske... (ingen navn nevnt, ingen som kan bli fornærma...)
OsloMor Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 Ganske oppbrukt og ikke min smak, gammeldags og klissete synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Kjenner ei som kalte ungen sin Sandra Emilie. Jeg syns det ble altfor sukkersøtt, og ungen er en ganske ekkel liten sak, så nei. Kan ikke si jeg faller for Emilie
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #22 Skrevet 10. juli 2008 Emilie er helt fantastisk nydelig, jeg heter det selv, og er 20 år. Nå er det dessverre mange som heter det. Men jenta mi heter Emelina Fordi jeg bare elsker navnet, hehe:)
Zikosu og William Skrevet 10. juli 2008 #23 Skrevet 10. juli 2008 kjempefint!! ene niesa mi heter det...
silhah og emilie Skrevet 10. juli 2008 #24 Skrevet 10. juli 2008 datteren min heter det og jeg syns det er kjempe pent=) Men det er som mange sier veldig oppbrukt dessverre:( har 2 venniner jeg som fikk barn i samme år som meg..mi heter emilie, ene vennina mi si heter ina emilie og andre vennina mi har ei som heter leah emilie:p
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #25 Skrevet 10. juli 2008 fint men oppbrukt. kjenner så mange emilie endten som fornavn eller har det som mellomnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå