Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 HAAA........og utmattet.....!! Føles som en bjørn har gått løs på meg,brukt meg,dratt meg ut i vannet for så i skogen....og videre og videre..............=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hørtes jo.. ehh... fantastisk? ut. Men så lenge det funker for deg vennen:-)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jepp, jeg ønsker å gni det inn, kunne jo blitt deprimert av slike deppe tråder, men heldigvis så er jeg så glad så jeg ser glatt over triste innlegg uten å blunke..............men klart, kan si god bedring da til deg og det som gjør deg trist, skulle gjerne ha delt litt glede med deg men jeg ønsker å ha denne for meg selv=)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Klart,klart=) Nicket ditt ser da mindre lovende ut må jeg si...hehe=) Lyst å ta med deg ungeflokken å komme på grilling i morgen?=)
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Hehe. Unner deg all glede du kan få, bjørnekvinne. Heldigvis har jeg, i all min selvsentrerte ulykkelighet, enda evnen til å glede meg over din halsbrekkende triumf-ferd i sommernatten.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Hehe......så utrolig bra,MEN en sommernatt er vel litt lite eller?=) Prøv heller å tenk litt brede enn det, for da kan det hende du vil føle lykkerus=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Ungene mine begynner å bli berømte for skrikingen sin... Altså det er ikke bare grine-skrikerunger, men de skriker i alle sammenhenger. Eldste har ikke lange veien igjen før hun knuser glass... Jeg har veldig lyst til å komme på grilling i morgen, men er ikke det veldig langt da? Hvordan skal jeg komme meg helt til deg? Men om det lar seg ordne er det bare en skrikerunge på slep. (Eldste er på camping med mormor)
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Tja. Lite utsikt for actonfyllte sommernetter for meg. Men det er jo lov å håpe. Jeg vi gjerne låne en passende mann for litt lykkerus. Hvor henvender jeg meg? Men ikke hvem som helst. Og ikke en det blir trøbbel av. ;-)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 *flire* En ting kan jeg fortelle, at du får ikke min, ikke er det utleie heller, så er redd jeg ikke kan hjelpe deg der. Mulig moderator kan hjelpe deg, så et alternativ er å gå inn på ris og ros å søke=)
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Haha. Moderator kjenner garantert bare kjipe sutrete menn. Og det gidder jeg ikke. Ris og ros?" Buhu, noen er slemme med meg på dib menn?" usj. Din mann hadde det garantert blitt trøbbel av,. Tror ikke du er en dame jeg vil ha på nakken, for å si det slik. ;-)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 De hudrestene jeg har under neglene nå etter de siste dagenes aktiviteter, så hadde jeg blitt redd selv=)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 ...åååå guuuuud leker dere doktor....hehe....heldiggris!!!! stå på....natten er ennå ung....
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. juli 2008 #18 Skrevet 11. juli 2008 Og hva har dette med krangling, sinne og frustrasjon å gjøre?
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #19 Skrevet 11. juli 2008 Øi...vesla...........innimellom lønner det seg å holde seg langt borte fra tråder som du ikke har noen ting med=) Så snurr inn de trepinnefingrene dine å gå deg heller en lang tur=)
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #21 Skrevet 11. juli 2008 ANGREP????????????? ANGREP...................??????????????????? Hæææææææææ..................=) Hudløs kan jeg være enig i og tildels villdyr så lenge du påtar deg 50% akkurat der. MEN angrep, ANGREP...vil jeg ha 10% og DU 90%.....MISTER...eller VILLDYRET!!! Aaahhhhh.....smaaaaaaaaaask villdyret=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå