Gå til innhold

Hvorfor DRITER så mange i håret sitt????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe som er værre enn å se slitt,tynnspisset,utfarget,ettervekst og helt jævlig hår.

Klarer ikke folk å holde langt hår i sjakk, så klipp dere korte!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HALLELUUUUUUUUUUUUUUUUJA!!

(og skittent hår!)

Skrevet

Ææææææææææssj, ja for å ikke snakke om det, fett inntørka dritthår....uuuuusj....

Skrevet

Om det ikke finnes noe som er verre, så lukk øynene da... Herregud!! Klarer du ikke det, så får du la være å gå ut...

Skrevet

At enkelte her ikke klarer å holde orden på håret sitt er da ikke mitt problem.At folk ønsker å se ut som takras blir mitt problem når jeg skal ut å sprade i solen og får ekkelt uvasket og fælt hår foran meg i køen.Jeg skal tross alt ha min dose med mocca så i steden for at andre bruker penger på kaffe og annen dritt så kan de spare pengene å gå til frisøren eller koste på seg en shampoo som funker da!!

Skrevet

Herregud for en overfladiskhet. Her sitter folk i andre land og har det helt jævlig i naturkatastrofer., Folk mister sine kjære. Folk dør i kreft og mister alt håret. Folk DØR,,, Folk LIDER...

Og du sitter her og gnæger om at folk ikke holder orden på håret sitt????????????????????????????????????

PATETISK!!!

JA

Jeg signerer med mitt nick! Fy skam deg angelica!

Skrevet

du er ganske patetisk, og det tror jeg du vet selv.... Hvor desperat etter å være den mest irriterende på anonymforumet går det ann å bli liksom...

Skrevet

Ja fysj jeg føler meg fæl--------?

At enkelte her skal ha bekymringer om bleiestell og babynavn så tar jeg meg rettigheten å irritere meg over folk som ikke klarer å stelle håret sitt.............!!

Så neste gang jeg ser noen med veldig ustelt hår kan jeg love deg jeg fortsatt vil tenke den samme tanken, akkurat på samme måte som du irriterer deg over meg mens det fortsatt er mennesker som lider og dør.......og her sitter du å irriterer deg over meg?

Skrevet

Og enda en sur anonym biter på, gått tom for sjokolade?

Skrevet

Nei jeg er nok ikke sur til din skuffelse.. Kan skrive ukoslige beskjeder selv om jeg ikke er sur skjønner du ;)

Men biter på, tja, kanskje jeg gjør det.. da fikk du det jo som du ville, irritere flere folk. Igrunn er ikke irritert, bare litt sånn "jaja...."

Skrevet

Med mye ironi skrev jeg dette angelica... Men

til ettertanke for oss alle her inne, egenltig? :)

Skrevet

Finnes det folk som driter i håret sitt?? Takke meg til å drite i do.

Skrevet

Jeg antok hun snakka om folk med mye rompehår.

Skrevet

Jeg stiller barbermaskinen på 1 cm og raser over hele hodet jeg da.. Har da for faen annet å tenke på en å fikse håret. Og er igrunn glad for at jeg ikke bekymrer meg for sånt som tross alt er helt uvesentlig. Jeg er mamma, og min oppgave her i livet er først og fremst å sørge for at han har det bra. Man må gjerne si at Norge er et rikt land, men er ikke av den grunn alle som har mulighet til å bruke tusenvis av kroner på hår og utseendet. Hvem faen er det jeg skal imponere da? det viktigste er at familien min har det bra, og har de det så driter jeg egentlig i hår, samme om det er på hodet eller i ræva...

He he he, hadde tatt seg ut om jeg måtte bruke 2 timer foran speilet før jeg dro i matbutikken. Må jo passe på å ha perfekt hår og makeup i tilfelle det står et patetisk, superoverfladisk kvinnemenneske bak meg i køen...

Skrevet

Jeg har ikk dritt i mitt hår, men i en travel hverdag blir det hestehale nesten hele tiden. Kjedelig og ukledelig muligens, men gud så mye bedre enn ustelt kort hår. Krever mye mer jobb med kort enn langt hår vet du, eller nei det visste du jo ikke...

Skrevet

Altså, når de verste tingene du opplever har med andre menneskeres utseende å gjøre, så har du kanskje et litt for enkelt liv, Angelica?

Forøvrig bør du trene deg opp til å omgås andre mennesker uten å fokusere på det ytre, eventuelt prøve å kontrollere hvor du har øynene hen.

Skrevet

jeg har aldri drette i håret mitt. D kommer av helt naturige årsaker, får ikke ræva opp på haue!!! kjenner ingen som gjør det heller, men har ei venninne som fikk en real splæsj måsedrit i sitt hår. Men det var absolutt ikk selvforskylt- så du kan ikke kjefte på ho!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe....skal huske på det og lover å ikke bruke kjeften der=)

*flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...