Gå til innhold

Vognteppe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på desperat leting etter noen som syr vogntepper i hardangersøm på bestilling- noen som vet hvor jeg kan få tak på det?

Jeg har så lyst på et vognteppe i hardangersøm til gutten kommer i september, og det har vist seg å være en nesten umulig oppgave å få tak på det.

Noen her som kan hjelpe?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling jeg, men du kan jo høre med husflid-butikker? De har kanskje en ide om hvem som muligens kan sy.

Skrevet

ja, prøv på husfliden. Ring til Voss du ;o) Må vel ha en passende husflid som kan sy hardangersøm der vel? hehe.. har virkelig ikke anelse.

Skrevet

Fant en side på nettet som kanskje kan være til hjelp.. www.mamut.com/HARDANGERBRODERI/

Jeg har også veldig lyst på et slikt teppe, og tenkte kanskje at jeg skulle prøve selv.. :o)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen!!!! Husfliden kan ikke skaffe det, men jeg skal jammen meg kontakte hun på den nettsiden.

Flott at du kunne hjelpe meg med å finne den siden- da får rekker jeg kanskje å få teppet i hus til gutten kommer.

Skrevet

Hun som hadde den internettsiden hadde lagt ned virksomheten. Bare til info til andre som vil prøve å bestille...

Skrevet

er det ingen gamle tanter e.l. som kan sy det da? det gjorde tanta til mamma til snuppa for 5 år siden. er kjempefint med hardangersøm :) vi sydde dynetrekk til vogna med 3 sommerfugler på og så kan vi bytte trekk inni etter hvordan farge vi vil ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...