Septemberprinsen Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er på desperat leting etter noen som syr vogntepper i hardangersøm på bestilling- noen som vet hvor jeg kan få tak på det? Jeg har så lyst på et vognteppe i hardangersøm til gutten kommer i september, og det har vist seg å være en nesten umulig oppgave å få tak på det. Noen her som kan hjelpe?!?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har ikke peiling jeg, men du kan jo høre med husflid-butikker? De har kanskje en ide om hvem som muligens kan sy.
C@milla *EMIL* Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 ja, prøv på husfliden. Ring til Voss du ;o) Må vel ha en passende husflid som kan sy hardangersøm der vel? hehe.. har virkelig ikke anelse.
mamma-for-første-gang Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Fant en side på nettet som kanskje kan være til hjelp.. www.mamut.com/HARDANGERBRODERI/ Jeg har også veldig lyst på et slikt teppe, og tenkte kanskje at jeg skulle prøve selv.. )
Septemberprinsen Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Tusen takk for hjelpen!!!! Husfliden kan ikke skaffe det, men jeg skal jammen meg kontakte hun på den nettsiden. Flott at du kunne hjelpe meg med å finne den siden- da får rekker jeg kanskje å få teppet i hus til gutten kommer.
Septemberprinsen Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 Hun som hadde den internettsiden hadde lagt ned virksomheten. Bare til info til andre som vil prøve å bestille...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 er det ingen gamle tanter e.l. som kan sy det da? det gjorde tanta til mamma til snuppa for 5 år siden. er kjempefint med hardangersøm vi sydde dynetrekk til vogna med 3 sommerfugler på og så kan vi bytte trekk inni etter hvordan farge vi vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå