Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 "Gråter" Hva skjer nå? Mister jeg? Er bare 5+2 Bør jeg ringe legen i morgen? Får jeg UL? Snufs
Trulte76 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 uffda. Er vel ikke så mye legen kan gjøre nå. Men man kan blø uten at man mister også. Men kan jo hende du kan få UL å se om det er noe der inne enda, mulig det er litt tidlig å se et hjerte banke enda da.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Men hva skal jeg gjøre? Bare vente en mnd for å se om noe skjer? Hvordan vet jeg om jeg mister?
Ladybug~N&E Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 kontakt legen uansett. selv om det ikke er stort man kan gjøre er det viktig å få konstatert hva som har skjedd. om det er en abort må man passe på at det ikke sitter igjen rester og er det ikke en abort er det viktig å få konstatert det også så man slipper å gå å være redd;)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Kan legen finne ut det med en gang?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg mistet i uke 7 ca. Da målte de bare hcg-nivået og så at jeg ikke var gravid lenger.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Jeg blødde også i begynnelsen av svangerskapet. Jeg ringte legen og fikk time dagen etter. Da ble jeg sendt rett på UL samme dag og der fant de en levende fin baby Så prøv å ikke krisemaksimere, selv om jeg vet det er vanskelig... Masse, masse lykke til!! Håper virkelig at alt går bra.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 mange blør i begynnelsen av svangerskapet.. men med ul så tidlig er det veldig lite dm kan se... hjærtet begynner ikke å slå før 28 dager etter el.. så d er kanskje en smule tidlig? men håper for din dl at alt er bra men trornok jeg ville fått dm til å ta en hcg måling, for d er ikke alltid di finner noe så tidlig på ul..
Aile Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Hei Hvordan blør du, er blodet rødt (ferskt) eller litt brunaktig? Ikke ta sorgen på forskudd, som flere sier, er det ganske vanlig å blø i starten av svangerskapet...blødde selv i ca en uke, og er nå i uke 38 og alt er bare vel!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2008 Det var rødt, jeg våknet med litt blod i truse-innlegget i dag, og sluttet helt å blø i 12 tiden... Har ikke hatt vondt... Legen sa at sjansen var stor for at alt er bra p.g.a dette, men vi tok en blod-prøve i dag og skal ta en ny på mandag... Hååååper at alt ordner seg, flere med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå