Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg og min mann hadde nylig bryllupsdag og jeg tok det som et selvfølge å gi han en gave. Dro avsted til en urmaker å kjøpte han en dyr klokke egetlig over hva jeg hadde råd til men ville så gjerne gi han noe fint... Kom hjem og var ganske spent på hva han hadde kjøpt til meg. Da jeg kom hjem med gaven sa han at han ikke hadde kjøpt noe til meg. Dagen etterpå dro han til den urmakeren som jeg kjøpte klokken hos for å få den tilpasset. Tenkte at nå kjøper han helt sikkert noe til meg, men han kom igjen uten noenting! Blir veldig skuffet! (han vet at klokken er ganske dyr også). Jeg vet ikke hva jeg skal si og har flere ganger hintet om ting som jeg ønsker meg, som han vet at jeg har ønsket meg lenge... Dagene går og det virker ikke som at han har tenkt å kjøpe noe. Det er ikke det at han ikke har råd for penger har han og nå surfer han på nettet for at han skal kjøpe sej ny sykkel selv om han har 2 stk frafør som ikke det er noe iveien med og han håper han finner seg en til under 10.000 kr... Synest dere at jeg er storforlangende??? Er ikke første gangen jeg ikke får noe eller... Da jeg hadde morsdag sisst hadde han ikke kjøpt meg noe da heller, SÅ flaut å komme på jobb å høre hva de andre hadde fått parfymer, ringer nye klær å slikt men jeg fikk ingenting.... Hva skal jeg gjøre?? Blir faktisk ganske lei meg... er det egoistisk av meg????
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Si ifra til han da"!!!!! For han tar da tydligvis ikke hintet.......... Jeg hadde sakt det rett til han........
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Det lønner seg å starte noen uker før. Lat som du er nyskjerrig og spør om hvor mange diamanter du får til Bryllupsdag/Valentines/Morsdag osv.. Da skjønner han at du forventer deg gave! Funker alltid for meg!
dama Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 hva med et enkelt; du, hvorfor har du ikke kjøpt noe til meg til bryllupsdagen? og så følge opp med et; hvordan syns du at vi skal feire bryllupsdagene våre? og så kan du fortelle han hvordan du føler det i forhold til å gi noe til han-hvorfor du har lyst til å gjøre det osv.. og til slutt forteller du han hvordan du føler det når han ikke gir deg noe...
Mikkemafian Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Synes dama hadde et godt svar:) Det er jo ikke lett å lese andres tanker!! Men det er klart,han burde jo faktisk skjønt dette, synes jeg. Bli enige om hvordan dere skal feire bryllupsdagen og legg inn varsling på mobilen hans:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg får blomst av mannen min på bryllupsdagen, men kjøper som regel ikke noe tilbake... Og på morsdagen krever jeg ihvertfall ikke at han kjøper noe, det holder med en tegning etc. fra barnet! Koselig det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå