.Ann. Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Og er ferdig med å være snusfornuftig, for i dag i alle fall. Jeg har et problem, et veldig white trashy et, sådann. Nemlig at eksen min jager vekk potensielle menn som næremer seg meg. Jævlig irriterende. jeg traff en mann jeg likte kjempegodt. Vi var på samme nivå om at vi ikke hadde tid eller lyst til å ha noe seriøst forhold. etc.Bare treffes nå og da og ha det litt koselig sammen. Virket kjempegreit, og han er nyydelig deilig mann. Men etter div trusler fra min eks om svinbanking, og at han skulle lage kjøttdeig av ham-ja, helt seriøst. har vi begge blitt enige om å kutte ut. Drit irriterende er det. Og situasjonen er bare så utrolig dum. Knurr.
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 ehm...._MÅ_ eksen din vite hvem du treffer?
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Nei.. men han driver overvåkning, tydeligvis.
heipappa Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Uff, det var leit å høyre:( Er det lenge siden det var slutt mellom dere? Har dere barn sammen ? mm. Er det bare ord fra han, eller er han truende til å gjøre det? Eg sjønner at situasjonen blir dum.
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 ja, veldig dum situasjon. Idiotisk, faktisk. Ja, det er en stund siden det ble slutt, men vi har jo et barn, og har jo en del kontakt pga det. Bare ord.. tja. Vet jo hvor sint og truende dan kan være, han har aldri været fysisk voldelig mot meg, eller barnet, men kan nok være det mot andre menn. Men det går nok over dette også;-) Egentlig, har jeg ikke tid til menn uansett. Men det må jo være lov å ha det litt morsomt av og til!!! sier den egosentriske delen av meg. All work and no play, makes ananas a dull girl.
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Du får sende eksen en melding: "du er vel glad nå, når XXXXXXX har kutta ut meg!!" Og så møtes dere i smug.Når han tror det er over. Om dere godtar terroren. Sånt kan anmeldes. Å bli laget kjøttdeig av, er det samme som dødstrusler. Så spar meldingene, og gå til politiet.
heipappa Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Tiden leger alle sår, og din eks. har nok ikke fått leget sine sår i det hele tatt. Og han trenger nok mer tid til å akseptere situasjonen. Eg veit ikke, men slik eg leser det du skriver, så trur eg at han har et voldsomt følsomt temp... Og iogmed at du ikke kjenner til at han har gjort noen noe tidlegere så trur eg ikke han vil gjøre noe nå heller... Han er nok vant med at det hjelper å være truende, og nå er han frus. for at han ikke har kontroll.... også savner han deg sikker mye i sinnet sitt..... Gi han litt tid, og ikke kommenter hans sinne. (det gir bare mer bensin), Prøv heller å fokuser på å takke han ved positiv dialog. Etterhvert så vil det temme han, men pass på å ikke gi han forhåpninger..... Å ja, du har like mye lov å ha det morro og sex, som din eks og andre som er single.... men den første tiden er ekstra følsom for den som gjerne sitter igjen med et hav av følelser og tapet av en som har elsket. og da kan det være lurt å gi det litt tid. For å gjøre samarbeidet i framtiden bedre.....
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Sånne x-er er ikke greie å ha! "Det ikke jeg kan få, skal heller ingen annen få" mentaliteten lyser lang vei! Det er ihvertfall bra dere ikke er sammen mer, men det er jo på ingen måte retteferdig at han fortsatt har makt nok til å styre livet ditt på enkelte områder. Gå til politiet, sett et støkk i gjøken. Kanskje det er det han trenger.
heipappa Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Om du bor på en mindre plass, og problemet blir stort for deg så trur eg det vil hjelpe om du tar en tur på lennsmannskontoret og snakker med dei. Og dei kan event. ringe å snakke med han... og det vil gi han en virkelig støkk. og da trenger det kansje ikke gå så langt at du må anmelde han.
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2008 ja, han har kutta ut truslene mot han andre nå. jeg har klart å overbevise ham om at det ikke er noe som helst mellom oss.. Fant ut det var eneste måten å få ham til å roe seg. Det irriterende er jo bare at det stemmer også. Han har virkelig jaga han vekk. Og jeg vil ikke ha kontakt med mann nr 2 heller, når det bare fører til problemer for ham. For jeg bryr meg jo såpass om ham, at jeg heller holder meg unna, en at han får eksen min på nakken. Sukk. han er en idiot. Men det er bare sjalusi. Om en sykelig. Og forhåpentligvis kommer han seg snart videre i livet, og finner ei søt jente som kan dulle med ham, så han glemmer meg. Eksen altså;-) Og kjøttdeig kommentaren hadde eksen sagt til en kompis av mann nr 2, jeg har bare fått det referert. Men jeg er i alle fall glad jeg har mitt eget sted å bo. Fantastisk godt å bo for seg selv. ;-) Sånn. Nå er jeg ferdig med å klage, tror jeg.
heipappa Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Eg har brukt mye tid på å klager her ...... Og det er godt... Syns det er en fin måte å få satt ord på tanker og problemer... Ikke minst få ut sinnet sitt, og ikke minst når en får konstruktive tilbakemeldinger på det..... Så eg veldig gla for det, det har gjort eg eg har komt meg fortere fram i prossesen etter bruddet... Hyggelig å prate med deg.)
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2008 Vet du, heipappa, jeg tror du har veldig rett i beskrivelsen din av ham. Jeg tror det greieste er å bare gi det tid. Sikkert dårlig timing av meg å møte en ny mann før eksen har kommet over bruddet. Men det var ikke planlagt, Det er skjelden en treffer noen det bare klaffer fullstendig med, og det er bare så surt at det skulle ende slik. Faen heller! Hihi. Er visst ikke helt ferdig med kjeftinga mi enda.
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. juli 2008 Vi sitter vel på hver vår side av gjerdet for tida.. hihi. Det er noe dritt å finne utav brudd, med barn i bildet. Morsomt du syns det er hyggelig å prate med meg, krass og sur som jeg er for tida. Takk det samme forresten. Hyggelig. ;-)
heipappa Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Vi gjør nok det:) Og vi sitter vel med mange av de samme tankene og savnet etter nærhet..... Og det er ikke lett å holde fokus når det står på, det har iallfall eg merket.. Men eg bestemt meg veldig tidleg at eg skal bruke mye tid på gjøre noe med mine feil, og la bruddet bli noe godt. Eg er overbevist om at eg etterhvert vil bli et mye bedre menneske en eg noen gang har vært. Iallfall en mye bedre og bevist partner... Det er iallfall målet mitt. Eg syns det er veldig hyggelig å prate med deg selv du kansje er krass og sur (en har jo lov til det) Eg har jo budd ilag med ei nå i 8 år, som aldri har vært "sur og sint", kun på det jevne...... Og nå kom alt som hadde plaget henne x110 og brukte det isteden for å si at hun hadde truffet en ny..... Og eg syns det hjelper mye å kunne sitter her å skrive det eg føler, være sint og forbanna på henne...... Og vite at det er mange som leser det, men ingen vet hvem eg eller hun er..... Men idag så tar eg med meg ungene å reiser på ferie, legger igjen pc og tlf. (fått meg et ferie nr, så eksen ikke får tak i meg) og skal bruke tiden på ungene....:) Det trenger de virkelig nå, i en periode eg føler eg har vært fraværende i mine egne tanker.... Vi snx:)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 16. juli 2008 #17 Skrevet 16. juli 2008 han hadde jeg bare bedt å komme seg bort fra meg! han har vel ikke noe å si da han er en x...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå