Gå til innhold

Uff, nå kommer "sannheten":(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er deprimert:(

Har samboer og barn, men savner å ha venner!!

Vi flytta hit for 8mnd siden å har ikke blitt kjent med noen fler enn de jeg "kjente". Jeg går hjemme vær dag med mine to barn, vi er jo ute å går turer, men savner noen å være sammen med. Har en samboer som er MYE borte på jobben, så han lever jo sitt liv på en måte. Jeg er heller ikke typen som tar kontakt. Det er jo kanskje et stort problem, men jeg har aldri vert typen som er flink til å ta kontakt..

Uff, vet ikke hvor jeg vil med dette, men godt å få lufte tankene litt.

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt jeg ikke er alene da.

Men finnes det ikke en kur til oss? :)

*ønsker meg en "få masse venner" - kur*

Skrevet

hvor bor du da ? se på dibtreff om noe er arrangert der du bor,eller start ett treff :)

Skrevet

Bor ute med havet:p er nok ikke dibtreff her, nærmeste er vel bergen. 4 timer dit..

Jeg starte treff? Hehe, ja hadde det bare vert så enkelt:-)

Skrevet

Ute ved havet? Som i vest...? Florø? I så fall bor jeg også her, og får aldri for mange venner ;o)

Skrevet

Uff *flau* hehe..

Florø ja :)

Skrevet

Nesj, korfor flau??;)

Va foresten ikkje meininga å være anonym i sta. ;)

Kan godt sende meg en pm om du vil da? ;)

Skrevet

Hehe, ja kan prøve meg på d:-)

Skrevet

Gikk ikkje å sende pm, trur det sto at det var fullt..

Skrevet

Ja, var visst blitt overfull den;)

har sletta no, så no e det plass, så bare å sende;);)

Skrevet

har det akkurat som deg,, bor i vågsøy kommune:((((

Skrevet

Uff, er ikke enkelt dette:(

Er egentlig ingen som kjenner meg med nick, så du kan jo sende meg en pm om du har lyst:) Selv om jeg ikke bor i vågsøy da, men er jo ikke såååå langt unna da:)

Skrevet

Det er jo lettere å få venner hvis barna går i barnehage. Da treffer du andre foreldre. Eller finn på andre ting, er det ingen aktiviterer i regi av helsestasjonen, f.eks? Er jo ikke alltid man treffer noen man får god kjemi med, men det er verdt et forsøk. Eller bli med på svømming, treningsgrupper, kor, e.l.

Er ikke enkelt. Jeg har bodd på samme sted i tre år, og først nå har jeg så smått begynt å blir kjent med folk. Det er foreldrene til nabobarn, og foreldre i barnehagen. Er jo veldig fint det, for da kan ungene leke sammen mens vi skravler :) Men det tar laaang tid å bli venner, og folk har ofte nok med sitt. Norge er ikke et enkelt land å få venner i. Har ei fransk venninne, som fortalte at i Frankrike blir de omgangsvenner med en gang, hvis de finner tonen. Trenger ikke å kjenne hverandre mer enn fem minutter før de utveksler telefonnummer og går ut for å ta en kaffe o.l. Hun synes det er forferdelig i Norge, siden vi bruker så lang tid på å bli venner med folk.

Skrevet

Ikke alle som har barn i barnehage å ikke alltid det er noe aktiviteter. Har samme problem selv, men har vel egentlig lært meg å leve med det:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...