litakine og Theodor Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 okey, idag så jeg disse typiske sv.skaps-forgiftningsstjernene, ikke like svime av-stjerner, og jeg fikk helt hetta! Jeg hadde sv.skapsforgift v forrige graviditet, og fikk eklampsi-anfall, og dette var det eneste symptomet jeg hadde, så er ikke rart jeg frika ut når jeg "så" dem igjen... er bare det at jeg ikke vet om jeg er gravid da, er fult mulig altså, men ingen tester enda... så er bare spm, hva pokker kommer det av???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå