Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 hvis ferskvaredisen i butikken solgte dette,ville dere kjøpt det eller vært skeptisk? er det forresten noen butikker som gjør det? hilsen ei som syns det er travelt å lage babymat og har en som ikke liker de ferdige glassene
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Aldri sett dette i noen butikk, men det finnes sikkert ting i ferskvaredisken som du kan gi til barnet selv om det ikke er laget kun til babyer. Hvor gammelt er barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 hei nei har ikke sett noen butikker som selger det. er enig med deg at det travelt med å styre m hjemmelaget babymat men når du først lager middag til dere voksne så ta det i samme slengen. da min prins var liten så lagde jeg mye og hjemmelaget og gjerne for 2-3 dager av gangen så slapp jeg lage hver dag. liker helle rikke de glassene med mat er ikke noe mat dem synes jeg. min gutt fikk noen få glass m middager men det var ikke mange:) synes han sov bedre og var mere harmonisk da han fikk hjemmelaget mat jg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå