BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 ser ofte at det er annonser men synest disse annonsene blir stående så lenge.. må jo vere greitt å få alt en kan trenge for småpenger iforhold til ¨å kjøpe alt nytt, hvis en ikke har anledning til å arve eller få gaver.. noen som kjøper og hva er billig for disse brukte klærene??
mor_til_2_84 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har kjøpt og fått masse klær fra finn.no. Jeg har også solgt endel der. Syns det er helt topp. Guttungen er 2 år, og bryr seg ikke så mye om klær enda, så da syns jeg det er greit å få det billigst mulig. Dessuten er det jo en miljøvennlig måte å handle på. Tenk så mye forurensing det blir dersom alle nyfødte får hver sin splitter nye garderobe??!!! Pris osv kommer jo an på str, mengder osv... Syns ofte det er helt sinnsyke priser på enkelte ting, så det lønner seg å prøve å prute. Kjøpe mange ting fra samme person og foreslå pakkepris for alt osv. Klarer du å få diverse klær til rundt 10 kr plagget, vil jeg si du gjør et veldig godt kjøp.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hvor er den butikken da???? aldri hørt om den. Finnes den i Oslo???
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Eneste grunnene til at noen annonser står lenge er vel enten: gidder ikke fjerne den når klærna er solgt/ selger litt for slitte klær eller prøver å selge dem til nesten full pris..
mor_til_2_84 Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Det er jo ikke bare snakk om å få det billig. Er ikke derfor jeg handler brukt. Syns det er helt tragisk hvor mye klær man kjøper til de små. De vokser SÅ fort ut av det, at jeg ser ikke vitsen med å handle nytt. Dessuten er det veldig miljøfiendtlig å bare handle nytt. Jeg kan uansett garantere deg at jeg har masse flotte klær, og har betalt MYE mindre for de enn du har... Klarer du å få tak i name it, mexx, adidas og Nike for 10 kr pr plagg?
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 Noen av disse klærene er kanskje ikke brukt en eneste gang,, bare vasket og kanskje brukt en gang for å bruke de liksom. Nei jeg har arvet masse klær og synes det er så utrolig greitt å slippe å kjøpe alt nytt.. er ikke så miljøbevist men er greitt å spare penger til andre ting... Klær til meg selv hehe...neida.. Kan være jeg legger mine ut for salg på samme måte.. er jo så dumt å kaste det.. vil da heller gi de vekk å vite at de blir brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå