solstråle med maibarn Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Har dere begynt å planlegge noe ? Vi har booket kirke og lokalet, ellers ikke begynt enda....
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal gifte meg da. Vi har bestilt lokale, kirke, fotograf, catering. Jeg og mannen ha begge fått klær. Bestilte fra usa, så ville være tidlig ute. Har også fått smykker og sko. Bestemt bukett og ringer. Har laget serviettringer, gaveposer og risposer til kirken. Har egentlig kommet litt for langt. Men ble så ivrig når jeg først startet. Det er jo morsomt når man har så god tid, for da slipper det å bli noe stress.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hehe pseudotvillinger, og jeg som trodde jeg var tidlig ute ! Vi gifter oss også den dagen!! Vi har booket vielse hos human etisk forbund, stedet for vielsen, stedet for festen etterpå. Jeg har kjøpt brudekjolen min og mamma og jeg har ordnet pynt til bordet, ellers er mye i tankene men ikke så mye ferdigkrysset fra lista enda. Jeg har min forlover klar, men han er fortsatt litt usikker på hvem av den store vennegjengen han skal velge. Vi skal gifte oss på et lite sted så rusher ikke så veldig med alt sammen. Neste blir vel maten som må ordnes! Det er jammen mye å tenke på!! Kan jeg spørre dere når dere tenker på å sende ut invitasjonene? Med tanke på at det jo er i sommerferien tenkte jeg kanskje det var greit å ta det realtivt tidlig?
signatursomikkeeropptatt? Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Vi har bestilt kirke og lokale, og så har vi laget brudesvenn :-)
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Vi har tenkt til å sende ut innbydelsene i januar. Det burde jo holde. Men har jo sagt til de fleste at vi gifter oss da, så de vet jo om det.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 skal gifte med den 29aug 09 og har startet så smått.Er jo en del og planlegge godt og vært i god tid på noe av det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Vi bestemte oss for 08.08.09. i kveld vi! :-) Med forbehold om at det lar seg ordne med vigsler, lokale og kokk selvsagt.. Skal ringe litt rundt de neste dagene. Gleder meg! :-)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer med satt dato og velkommen i "klubben" Anonym. Det er jo fortsatt over et år til, så med mindre du ønsker deg det mest populære stedet i en by så bør det vel gå greit tror du ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Ringte akkurat til han som vi SKAL ha til å lage maten, men han var ikke hjemme.. Så jeg må prøve igjen senere. Er så spent! Bor på et lite sted, og ikke så mange steder å ha det egentlig. Så det er ikke usannsynlig at han allerede er booket. Men tror han kan levere mat selv om han har andre arrangementer den dagen. Bare at da må vi ordne resten selv. Servering og slikt. Er fast bestemt på å ha mat fra han, for han er som en tryllekunstner med mat. Selv de enkleste retter blir til gourmetmiddager.
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 16. juli 2008 #10 Skrevet 16. juli 2008 Heia:) Vi skal gifte oss 07.08.09, så hører vell til i denne tråden jeg også da? Kirke er bestillt, ellers så er mye i "tankene". Vi har muligens en kokk klar, men ingen meny enda.. Lokale venter vi litt til med, til vi er helt sikre på antall gjester. Underholdning har vi:) Bartendere har vi:) Kjole har jeg funnet,men ikke prøvd eller bestillt. Forlovere er i boks.. Og fargevalg.. Men enda mye mye mye igjen! Spennende:D
solstråle med maibarn Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2008 da har vi kommet litt lenger i planleggingen... forlovere og toastmaster er i boks. Brudebukett er bestilt. Tror faktisk jeg har funnet kjole også. Prøvde en del i helgen og fant en som jeg likte veldig godt. Skal se på den igjen i morgen, samt prøve litt til. Fargetema har vi også valgt. Når en først begynner går det jammen unna .... : ) nesten litt kjedelig at det er 1 år til den store dagen ...
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Tror det blir den dagen på oss også Blir uansett i august. Ikke kommet sånn super langt med bestillinger og slikt, men har planlagt mye og vet hva vi skal(nesten da). Gleder meg til å komme i gang n¨. Ser på lokaler nå og skriver gjesteliste, har tenkt til å begynne med litt småting nå etterhvert:)
Lillefot08 Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Det blir nok denne dagen på oss også. Bryllupet skulle egentlig være 9.aug i år, men siden en liten bolle er på vei, bestemte vi oss for å utsette det ett år. Nå er kirke, lokale og fotograf i boks:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Vil bare tipse om Sosialhumanistene. http://www.sosialhumanistene.no/ Vi skal gifte oss gjennom dem i sommer. Vurderte først Human-etisk forbund (HEF), men det var før vi kom over Sosialhumanistene. Vi begge har meldt oss inn (gratis) og da er visst vielsen også gratis. Det fine er at vigselsgrunnlaget til Sosialhumanistene er fullstendig livssynsnøytralt. Dette i motsetning til HEF, som legger en del føringer på hvordan seremonien skal utformes. Med Sosialhumanistene har vi fullstendig frie tøyler! Vi kan t.o.m. gifte oss i en kirke, hvis vi får låne en, da Kirker er jo flotte bygg, men ingen av oss er kristne. HEF har strenge restriksjoner på at vielsen ikke må foregå på eller i nærheten av religiøs grunn. Forstå det den som kan...
Andremann snart? 3.pp Skrevet 15. april 2009 #15 Skrevet 15. april 2009 Jaaaaa! Satser på 1. eller 8. august, får se når vi får tid på Tinghuset, får ikke bestilt tid før prøvingsattesten er på plass, og den er jo bare gyldig i 4 måneder... men den er på vei fra folkeregisteret nå, så da blir det spennende å se om vi får den lørdagen vi vil ha, i "verste" fall tar vi bare en annen dag- det viktigste er jo å være gift:)
Budeia og lillegutt Skrevet 30. april 2009 #17 Skrevet 30. april 2009 Vi skal også gifte oss 8 august Vi bestemte det for tre uker siden, så må skje mye på kort tid Vi blir vel gift tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå