Gå til innhold

Heisann damer, flytter inn til dere!


Aicey

Anbefalte innlegg

Nå er jeg vel rundt 9 uker på vei, har ikke hatt legetime enda, men regner med termin er rundt 7.februar. Dette blir mitt første barn, og som dere alle vet er alle følelsene ubeskrivelige! Dette blir så herlig, både jeg og min mann gleder oss som aldri før.

 

Ha en herlig sommer alle gravide, nyt tiden og unn dere alle goder dere måtte ønske, det fortjener vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, glemte å si;

 

Dersom noen vil snakke på msn, send meg en PM så kan vi utveksle erfaringer eller bare snakke om løst og fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ser at vi begge bor i Oslo og er ganske like i alder.

Jeg er 86-modell jeg da. Har termin 21.februar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse.

 

86 modell fra fredrikstad her, ikke så langt ifra oslo det :-)

 

har også termin 07.02.09 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at det er flere "unge" mødre her inne! Hvordan er formen for dere da? Jeg har vært ganske syk i 3 uker, men begynner å bli mye bedre nå :)

Fikk vite i dag at jeg skal føde på Bærum sykehus, da Holmenkollen visstnok er tilknyttet denne delen. Legen min sa også at det å føde på riksen kan bli ganske stressende siden det er så stort. Men vet ikke jeg, har hørt så mye bra om riksen. Men men, får ta det som det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er morgenkvalm hver eneste dag, håper det snart slutter. vært sånn i en mnd ca vel. ellers utenom det så er det veldig bra :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...