Maria1978 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har en 28 dagers syklus, men er nå på dag 30. Den dagen jeg skulle fått tr hadde jeg pittelitt brun utflod (ikke så mye at jeg trengte å gå med truseinlegg) når jeg var på toalettet. Det samme gjaldt dag 29. Det er nå stoppet helt opp og jeg føler ikke lenger at tr skal komme. Er små uggen, har vondt i puppene og har små stikkninger i magen. Ville dere ventet noen dager til før dere testet eller bare hopper man i det? To dager er jo ikke akkurat så mye over.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Med min nysgjerrighet hadde jeg testet i morgen tidlig Man kan jo teste når det har gått over IKM.. Men, produserer man HCG sent kan testen fortsatt vise negativ..
Maria1978 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har enda ikke fått den! Nå er jeg 4 dager over... Men tør ikke teste for er sikker på at i det jeg tester så får jeg mensen, hehe Da er det liksom bedre å drømme og håpe litt til Føler meg i fin form, litt svimmel og uggen. Men ikke noe mer.
Maria1978 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Takk for det!! Vi skal ha grillfest i morgen så kan kanskje være greit å teste før det. Om det ikke skulle være noe annet enn at tr er forsinket så kan jeg i allefall kose meg med et glass rødvin
☆chiquita☆ Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Så spennende da!! Håper du ikke kan drikke vin i morra jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå