Gå til innhold

"støl" nederst i magen...hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs,og har gått inn i uke 40 nå..Kjenner at jeg har mye vondt nede i magen,og klarer ofte ikke å gå en gang.Magen har først sunket de siste dagene, men babyen har ligget riktig vei lenge.

Fra i går har jeg vært så utrolig støl nederst i magen/underlivet..Noen som vet hva det er for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet desverre ikke hva det er, men slik har jeg hatt det en stund nå. Er sikkert bare babyen som presser seg nedover. Skal til jordmor imorra, kan høre om hun vet=)

Skrevet

Jeg også følte at jeg ble støl under magen, når jeg gikk fort eller jogget. Legen sa at jeg hadde løs livmor, og at dette ikke var farlig, bare ubehagelig for meg. Jeg ble henvist til vannjogging som et alternativ til trening. Dette er noen uker siden, kanskje jeg var i uke 28, eller noe...

Skrevet

Jeg har også blitt "støl" nederst i magen de siste dagene. Er i uke 40 jeg også, så jeg antar det bare er lillegutt som plasserer seg. Han har ligget med hodet ned lenge. Eventuelt er det et resultat av at jeg vasket vinduer utendørs for noen dager siden... Hehe...

Skrevet

Jordmora mi sa at det er fordi babyen presser seg nedover

Skrevet

Tusen takk for svar:):)

Da er det iallefall noe positivt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...