brummeline Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet/har erfaringer med dette? Hva ble utfallet?
honningbien Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hei:) Har egentlig ikke noe svar til deg. Ville bare si at jeg har det også sånn... IKM mellom 10-12. Juli. Min første p.p, så spent på om noen andre med lengre erfaring kan svare!
*Lykkeliten* Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Dere kan jo lese litt på pernille.info Veldig bra side =) Er i 7pp, og min erfaring er at alle pp er ulike.. Man blir nesten forvirret.. =) Nu er jeg 8 dager over ikm.. Men masse lykke til da! =)
brummeline Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for svar. Jeg har vært inne på pernille.info. Men jeg finner liksom ikke noe klart svar. Lykk til, til dere begge. Gleder meg til å lese om hvordan det går for dere. :-)
*Lykkeliten* Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Hvis du ser under "sekter" på pernille sia.. Der er det lagt inn en eksempel på normal syklus.. Nederst på siden.. Det står at uka før ikm skal man være tørr, og dagen før ikm skal man spotte.. Men det er jo bare ett eksempel og ikke fasittsvar for alle.. Men det er jo litt artig å forske litt på kroppen og bli kjent med den.. =) Kanskje man ligger på normalen, og kan følge skjemaet på pernille, hvem vet?? =)
scoobydo Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 har også hatt en del slim og utflod de siste dagene... på pernille.info står det tørr tørr! Husker liksom ikke hvordan det var forrige PP!... Har IKM og 3 dager
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 De siste syklsene har jeg ikke hatt mye slim men følt meg "våt". Den gangen jeg var gravid, hadde jeg ikke slim....jeg gikk bare å ventet på mensen som jeg innerst inne visste ikke ville komme....det å teste posetivt 4 dager senere kom alikevel som ett sort sjokk :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå