Gå til innhold

Like moro hver gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev i et annet innlegg tidligere i kveld, så leverte jeg datteren til xn i bhg. for et par dager siden fordi han og mammaen var syke.

Det er like moro hver gang når folk blir overrasket over forholdet vårt. Men at bhg. skulle bli overrasket over at jeg leverte var særdeles moro. Min yngste sønn og deres datter er i samme bhg., men på hver sin avd. som deler gang. Og dem er jo veldig klar over forholdene våre.

Må innrømme at det var litt moro og se ansiktet på personalet når jeg kom med "feil" barn.. For ikke å snakke om den andre mammaen og pappaen som var der.

Mannen min leverte sønnen vår rett etter at jeg hadde dratt.

Vi har overrasket mange. Jeg og samboeren til xn jobbet en stund sammen også. Kollegaene våre mistet munn og mæle når det gikk opp for dem at jeg hadde fått ansatt henne.

Men sånn er vi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig så syns jeg det er sånn det "burde være". om stemor leverer eller henter her så er det bare kos! og har aldri sett noen reaksjoner på det. men hele barnehagen reagerte når far leverte småen 7.10 en morning (den ene morningen han har levert) for småen kommer aldri i barnehagen før tidligst 9.00 og etter det jeg har blitt fortalt så de litt vel trøtte ut og litt stessete.. hehe.. men mannen må jo på jobb.

jeg var i grunn temlig overasket over at jeg fikk høre historien om fars levering av alle 5 ansatte...

det må da være normalt at barn kommer 7,10?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...