Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hi hi, litt vittig! http://www.bt.no/lokalt/bergen/article595918.ece Heia Brann!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hoho dette har eg da visst leeeeenge... vakkje planlagt en gang! Husker 22 oktober, var vi inni i byn og feiret utenfor stadion med spillerene etter at viking hadde slått stabæk... Og husker hva som skjedde når vi kom gjem, natten 23 okt... og tar eg inn terminen min, så får eg at det skjedde rundt den 23 oktober,,. så joda,, tror eg skal kalla han monsamjelden
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Du har jo virkelig lagt gullegget, he he ;P Vi hadde jobbet med saken et par måneder før det klaffet Men det var vel gjerne dette som skulle til for at svømmerne til gubben skulle finne veien hele veien frem
270708 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 He he..vi planla ikke å bli gravide vi..men nå er det igjen ni dager til termin, og det er ni mnd siden gullet så..Vi måtte le litt av det selv..Lurte på om det måtte bli navnet til en Brann-spiller på denne babyen da men... c",)
Gitte.venter barn nr.2 Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Det var heller ikke planlagt hos oss heller, men jeg husker godt når gullet kom hem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå