WPW Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Kjenner masse liv, men det er ikke sånn at vi kan se at på utsiden at f.eks en fot beveger seg eller no..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Tror det har litt med hvordan babyen ligger. Jeg er ca like langt som deg og har ennå ikke sett noe på magen ennå, men det kunne jeg forrige gang jeg var gravid når jeg var like langt. Jeg har kjent liv siden uke 12 og er masse tumling inni der nå men han sparker så og si konsekvent nedover. Så antar at om han snur seg mer så kanskje det forandrer seg.
MammaRikke Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 man så ikke sparkene til hun i magen min før jeg var 25 uker. Men d er jo forskjellig.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 dette varierer nok veldig - selv så jeg ikke noe før uke 26-27 siden babyen min ligger veldig langt ned og inn. Det er noen som har babyen veldig "utenpå" magen på en måte, og de ser det nok fortere vil jeg tro. Finnes nok ingen fasitsvar på dette heller
trollmor85 Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 jeg har ikke sett noe fot eller lig. og jeg er 30+3 uker på vei. Kjenner spark og ser magen bevege seg litt daglig men ikke noe særlig, så er nok veldig forskjellig.
Youngster*mamma* Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er 22+4 og så spark utvendig for sørste gang for ca 2 uker siden Veldig kjekt, men tror igrunnen dette er litt tidlig.
WPW Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 Gjett hva!!! Jeg skrev jo dette innlegget igår, og istad da jeg så på tv så jeg tydelige spark utenpå for første gang!!!! For et sammentreff!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå