balsam Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 har vært på stranda i hele dag. og nå har snuppa feber og skjelver... jeg har selvsagt gjort så godt jeg kan med caps i hele dag, men snuppa er sta og den har vært av sikkert ganske lenge til sammen i løpet av dagen...=( hun hadde ikke spesielt høy feber (38,8).... men skal man kontakte lege selv om? hun har ikke andre symptomer på fks forkjølelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå