2prinsesserogbim Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Er dere nervøse? Fått alt på plass, eller hva har dere igjen?
mathildas_mamma Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Vi skal gifte oss 26 juli!!! 16 dager igjen, og troor jeg har ting noenlunde under kontroll... Det som gjenstår er: Lage sanghefter til middag og festen Lage sanghefter til kirken Kjøpe sko til lilletulla Snakke med blomsterforretningen ang blomsteroppsatser Bestemme meg for frisyre, gå til frisør til prøvetime Skrive ferdig talen... Tja, ellers tror jeg alt annet er i boks. Det er garantert noe som vi har glemt, typisk å komme på hva det er dagen før dagen..... Det kribler litt ekstra i magen hver dag jeg ser på kalenderen, må si jeg er ganske spent!!! Hva med der da??
2prinsesserogbim Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg holder på med sangheftene i dag=) Jeg har igjen finne blomster til buketten farge håret hos frisøren gjere ferdig sangheftene øve på valsen, skal ha en morro dans=) kjøpe hårpynt til brudepikene, dattera mi og tantungen min må også ha strømper til de tror det skulle være alt kribler i min mage også, gleder meg også kjempe masse... det er jo bare 12 dager igjen... wææææ
mathildas_mamma Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Fant ut det var best å lage sanghefter selv. Spurde på en kopiforretning, de skulle ha 5000. Koster MAX 1000 å lage selv (laget invitasjoner og takkekort til dåpen til jenta vår selv, kom på 500...). Kopiering tar jeg på jobb *sparer der vi kan* Jeg skal til frisør i dag *grøss og gru*, har ikke bestemt meg for frisyre ennå........ Oj, vi må også øve på vals! Gruer meg ordentlig til denne.. Buketten trodde jeg at jeg var ferdig med, helt til blomsterforretningen ringte i går og kunne fortelle meg at de ikke ville få tak i peoner.. Så da måtte vi finne på en annen løsning over tlf :)Regner med buketten blir så fin så fin I dag er det bare 11 dager igjen og hver dag våkner jeg opp og er så utrolig spent! Ikke får jeg sove om natten heller! Hmmm, kommer til å være nervevrak på selve dagen Ellers går det veldig mye i organsiering på den store dagen. Min største bekymring er selvsagt Mathilda på 8 mnd. Vi må prøve å få til hennes dagsrytme inniblant frisør, fotograf, kirke osv... Litt av en kabal
2prinsesserogbim Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Vi lagde invitasjoner, bordkort og sangheftene selv... VI også sparer det vi kan... Vi var i kirken og øvde i dag, jeg ble så nervøs bare der jeg.... uffameg... holdt på å grine også, kommer til å sippe gjennom hele bryllupet mitt jeg.... ;/ Jeg skal også lage bryllupskaken selv og buketten... Her blir det meste hjemmelaget... sååå kosli atte
mathildas_mamma Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 jeg og vil være flink og lage alt selv!!! Nå eier ikke jeg noe som helst estetisk sans, så mye blir tatt på dugnad i familien pga mine manglende evner Vi skal i kirken på tirsdag, er ganske nervøs for det....... Tenk, da er det virkelig alvor.... ojojoj Ser forresten på værvarselet at vi skal få kraftig regn (Bergen). Så jeg må kjøpe paraplyer til oss. Bedre føre var... Men som jeg sier til min kjære; ingenting er mer romantisk enn ekte Bergensvær!! 8 dager igjen, og jeg føler jeg ikke har litt kontroll.. Så må jeg purre på frisør, var hos frisør og farget håret på onsdag, men det er helt håpløst stygt! Så nå må jeg klage og prøve å få ny time snarest! Håper det går! Ellers blir det krise i heimen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå