Gå til innhold

hjelp meg med flere argument please??

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå.. så lei jeg er av å vente å vente... helt utrolig, han mener vi ikke kan bli gravide no for han har så mye å gjør.. snakk om å finne på dårlige unskyldninger da, trenger mange ideer og vinklinger, jeg begynner å miste tolmodigheten..

det jeg har brukt til no er at vi begynner å bli gamle(er 29år og han er 37) å det har han fått til å tenke men trenger noe som vipper han over....... hva som helst???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du gir han ett år til, etter det er det sikkert noen andre som vil ha barn med deg!

Skrevet

1.Hvorfor skal han få MINDRE å gjøre om et par\-tre år?

2.Hvorfor er det bare opp til han å bestemme når dere skal få felles barn?

3.Om dere vil ha flere barn senere,så vil du komme igang nå,slik at de ikke kommer rasende etter hverandre

4.jo gamlere du blir,jo værre er det for kroppen å gå gravid og føde (er ikke sikkert han klarer å sette seg inn i denne,men prøv!:) )

vet ikke om disse argumentene er gode,men det er jo en ide!

Skrevet

han sier at han vil ha barn da, bare ikke enda... han tror bare han har all tid verden tydligvis... å det er han jeg vil ha barn med, så det er no ikke bare bare å forlate han... men hadde han ikke ønsket barn hadde jeg måtte ha forlatt han, for å leve uten barn resten av livet klarer jeg ikke......

HI

Skrevet

hehe....bare fortell han at enten slutter du på pilla....eller hva du bruker uten hans velsignelse eller viten.....eller så må han bli offisielt enig med deg om å få barn......hehe...dersom han stikker av betyr det at han virkelig ikke vil ha barn....dersom han blir betyr det at han vil likevel...nesten......fnis....eller er det bare å anbefale å ha sex hyppig rundt eggløsning....det pleier å virke....

Skrevet

hmm.... hjelper lite da jeg ikke går på noe piller(tåler det ikke) han hopper trofast av i svingen, å prater jeg for mye om baby så blir det lite på meg for å si det sann:) :(;)

Skrevet

Frist han med tanken på å slippe å hoppe av i svingen:-) mulig fristelsen blir for stor da!

Et annet argumet er alder, jeg sleit selv, og det blir ikke lettere med årene

Skrevet

Har sett at noen menn flytter grensen for når få barn i det uendelige. For så å finne seg en ny partner og få barn med en gang. Jeg råder deg til å være 100 prosent ærlig med deg selv. Spør deg selv: Hvor lenge er det absolutt lengste jeg vil vente. Så sier du den dagen til han. Hvis han da har unnskyldninger vet du hva som må gjøres, like godt som jeg vet.

Skrevet

om han har det travelt nå, så er det jo først om tidligst 9 måneder et evt nytt barn kommer:) Og ikke er det han som skal gå gravid, heller. Da kan han gjøre mye, han, de 9 månedene det tar:)

Skrevet

tusen takk for alle svar... rakk aldri å svare dere alle... er helt enig med alle, håper bare han kan forstå det også!!!!!! å til deg Miss Misantrop, du får meg til å tenke litt ekstra ja, tror nok det jeg må sette meg en frist...!!!!! skal ta diskusjonen igjen no i helga tenker jeg... håpe håpe;)krysser fingrene!!!

Skrevet

Han er jo gammel jo, bruk det mot ham! Si at enten gir han deg spermen NÅ, ellers får han fryse den ned sånn ta du kan bruke den senere hvis ikke spermen hans funker da. Det er min plan hvis min begynner å kødde seg...

Lettere å bare levere deg den direkte enn å kave opp på sykehuset osv...

Skrevet

hehe... ja den var kanskje ikke så dum.. men kan bare forestille meg så fornerma han hadde blitt om jeg kalte han gammel;) han er jo så sinnsykt ung i følge han;)

men den skal jeg pina meg bruke viss han setter seg på bakbeina....;)

Skrevet

Jeg kaller min for gammel og han er "bare" 30. Men man vet aldri med denne spermen, spesielt hvis de har røykt mye sånn som han her... Jeg gidder ikke sjanse på noe når det gjelder om jeg kan få barn eller ikke!

Skrevet

hmmm.... ja han er røyker han her også...:(

kanskje jeg må be han dra seg til legen å få sjekka svømmerane, tror kanskje det kan vere litt mer fristende å få sjekka ut spermen på meg isdedet;)

Skrevet

Ja, nettopp ;-)

Skrevet

Hva med å spørre han om han har lyst å være nesten pensjonist når han får tenåringer i huset.

Stefaren min fikk to små etter at han fylte 40, han har nå passert 50, har to tenåringsjenter og orker rett og slett ikke å ta opp kampen med dem når de krever, forlanger og presser grensene, slik alle tenåringer gjør. Han sier ja uannsett og trekker ikke lenger i samme retning som mora mi når det kommer til oppdragelse og grensesetting, de er nå skilt.

Ikke bare en dans på roser å få barn sent i livet, selvom det er en velsignelse for veldig mange andre.

Skrevet

Jo eldre du blir, desto vanskeligere er det å bli gravid. Hva om du ikke kan bli gravid uten hjelp og f.eks må ha prøverør? Dette er det en øvre aldersgrense på.

Skrevet

Fortell han at det vil alltids finnes unnskyldninger for ikke å få barn. Men at du er klar for det nå og håper han kan forsøke å tenke litt over det han også. Fordi hvis man går inn for det så kan man prioritere slik at man får det til å passe inn i livene sine uansett.

Og om han ikke føler seg helt klar, så kan dere diskutere litt og snakke litt om det er noe som skremmer han, for det er jo et stort skritt å ta... Og du kan gjøre det tryggere for ham, ved f.eks gi han noen artikler/bøker om det å bli far slik at han vet litt mer hva det innebærer...

Gjør han også oppmerksom på at det faktisk tar en stund fra du blir gravid til babyen kommer, slik at han vil få god tid til å forberede seg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...