Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Takk for svar. Tenkte at vekten gjorde det slik at hullet ble utvidet fordi det blir hengete liksom.. at vekten drar det nedover slik at hullet blir strekt. Forstår dere?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Fakta er at alt fettet lager mer press, så i realiteten er de mye trangere.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, nei... Jeg var tynn i mange år. Gikk fra tynn til slnk så til overvektig og "hølet" mitt er det samme som det alltid har vært!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 ehm.. tror ikke akkurat at det henger innvendig fordet om du blir fetere utapå... hvorfor lurte du på dette egentlig, utrolig merkelig spørsmål..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Større kvinner er ofte trangere enn de som er tynnere, nettopp fordi de har mer flesk som fyller ut der nede også. Det blir på samme måte som at veldig feite menn har mindre penis, for fettet rundt penisrota fyller opp litt av plassen sånn at mindre av penisen stikker ut.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 Hahahahaha... idiot.....hehehehehe Dette var dagens !!!!!!! Har du alltid lurt på det? Da kan du ikke ha mye fornuftig å tenke på.. Jeg ler meg ihjel... hahahahaha Do I smell dr.Yppert
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Hahaha.. Detta va dagens lattis:D Har en kompis som liker "store" damer, han sier at hullet er ikke forskjell på om de er tynne eller "store".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå