Taziah Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Når har jeg travet rundt, og finner ingenting. Puppene har jo blitt sykt store etter at jeg fikk unge. Prøver de største str, men de blir for små til puppene, og for store ellers egentlig. Noen som vet av en butikk??
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 hehe, ser for meg kjole til puppene...hahaha (sorry......bad humor)
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 hehe, så for meg bastskjørt, alà Hawaii!! hoho (håpoer du får noen seriøse svar...)
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Men herlighet, svar dama,da!! Noen må da vite hvor hun kan finne en fin kjole som passer?? (dårlig samvittighet,jeg nå ;o) Jeg har store pupper selv, så jeg vet om problemet)
Galskapens overhode Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 omslagskjole som du tar på en singlet under.. Er det jeg må bruke hvis jeg skal ha kjole.. HM har kanskje kapp ahl også
Taziah Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 Hehe...det går bra det altså.. Når jeg leser overskriften nå så er det ikke rart du trodde jeg mente kjole til puppene.. Må ha kjole til dåp om 17 dager, hater å stresse med klær:( får ikke brukt bunad pga amming.
Sjokoladekaka Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 hahaha.. no har eg sett overskrifta 2 ganger, og klarte å lese feil to ganger: "Hvor kjøper en STORE pupper?" hahaha;) Måtte berre skrive dette, ikkje meininga å le av deg, det er vel egentlig meg eg ler av;) Veit dessverre ikkje svaret på det egentlige spørsmålet ditt:)
Taziah Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2008 en fin kjole.. litt sommerlig som passer til dåp. og som er lett å amme i... som jeg får puppene inn i uten at de blir pannekake eller tyter utenfor:)
Ladybug~N&E Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 du får jo mange kjoler med sånn "strikk" over brystpartiet da. er i utgangspunktet veldig hverdagslig men med rett tilbehør er disse kjolene like fine som andre. høye hæler, belte i midjen dersom man kler det, og en fin jakke som passer til. finnes i de fleste kjedebutikkene.
Monajenten Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 De har noen sånne på Cubus nå faktisk, i alle mulige farger, til 149,- ;-) Det e sant som Ladybug sier - med rette tilbehøret blir de knallfine, de også:-)
giggsi Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Masse kjoler på Ellos som passer til store pupper.
Taziah Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. juli 2008 ja de har jeg sett, men har tenkt at det har blitt for lite, men kanskje ikke, får dra å prøve i morgen:) Tørr ikke bestille på nett, for det kommer sikkert ikke tide, og ikke vet jeg om det passer heller. Takk for tips:) tar gjerne imot flere...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 hvor bor du da i landet? kjekt å vite dersom man skal anbefale;) hjelper lite hvis jeg anbefaler dersom du bor på østre Toten liksom!;-)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 bor i Oslo så hvis du finner en billig bill så skal jeg personlig følge deg til de tre jeg vet som har klær for oss med pupps and litt ass;-)
MammaTil2 Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Men kan du ikke bruke skjørt og topp da? Lettere å finne et vanlig skjørt, og så kan du se på noen av butikkene for litt store damer for å finne en topp med nok vidde over brystet. Kan jo ta et belte rundt midjen, så den ikke ser ut som et telt... (Noe søstersen klagde fælt over den tida hun ikke gikk inn i standardstørrelsene.)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 Kan ikke hjelpe deg. Jeg har vært på leting jeg også, skulle i bryllup. Men jeg endte med å gå i skapet til mamma. Helt grei løsning, men ikke det jeg ller helst ville hatt på meg. Har nå i ammende stand amme-bh i 70 i!! Ja, i som i ingvild. Men jeg trodde jeg var lur og kjøpte meg ett par sånne med strikk øverst på vero moda. Problemet er at med store pupper så stopper den strikken midt på puppen, og da ser du ut som en potetsekk Så ikke sats på det hvis de er virkelig digre.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Kjøpte en på Lene V. Chiffon kjole. Gikk fint å amme+fikk glidelåsen igjen... Eneste kjolen jeg fant som passet.
2 søte små:-) Skrevet 10. juli 2008 #21 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har det samme problemet. Kjøpte meg en kjole i går til et bryllup, men følte at puppene nesten falt ut.. Var innom til en sydame idag og hun skulle sy inn en "singlet". Ble kjempefint og det kostet bare 150 kroner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå