Gå til innhold

Ingen venner.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sånn passe sosial person. Liker og være med folk, men og alene. Men nå har jeg ingen venner. :( Jeg har eller hadde noen få nære venner, og en del bekjente. men nå har jeg ikke vært med noen på over en mnd.. :( Kun samboer. Og noen av hans venner. (som er ok, men føler meg ikke såå komf med dem, siden de er hans venner, og jeg ikke kjenner de såå godt, og de ser kun fotball, eller lan.. )

Ei venninne tar aldri tlf eller svarer på sms, eller ringer meg. Og de andre har bare sluttet og ta kontakt. Jeg føler meg skvist ut av vennegjengen. Og jeg skjønner ikke hvorfor.

Jeg er lei av og sitte inne dag ut og dag inn. Jeg er så deprimert pga det, og skjønner ikke hva som er galt med meg, snakker jeg for mye om meg selv? er jeg for stygg, dum, teit, idiot, osv.. Nå skriver jeg ikke her for at dere skal finne ut feilen med meg, hehe, men vil jo få det ut litt.

Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Nå har jeg kun 2venner, som jeg snakker daglig med, er utrolig glad i dem, men de bor 6-9timer borte. Jeg vil gjerne ha venner her, men er så redd for og bli avist igjen. Og ikke vet jeg hva jeg skal gjøre for og bli kjent med folk.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hellu:) om du bor i buskerud så kan vi bli venner:):)

Skrevet

Hei kjære deg - da er vi to!

Har ingen venner jeg heller. Aldri noen å gå på shopping med, gå på tur med, gå på kafe med, besøke. Føler meg som den outsideren.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få venner i voksen alder. Jeg merker på meg selv at jeg også bare blir mer og mer reservert. Jeg åpner meg liksom ikke helt, og innleder heller ikke til noe vennskap med andre lengre - fordi jeg er redd for å 'trenge meg på'. Jeg føler liksom at alle andre har så mange venner i fra før av, og sikkert ikke er interessert i å være venn med meg. Da er det jo heller ikke rart jeg aldri får noen ny venninne.

Jeg hadde verdens beste vennine, men hun flyttet så langt unna meg. Det ble vanskelig å holde kontakten. Jeg savner de tidene hvor en venninne ringte meg og ville prate med meg, ville gjøre hyggelige ting sammen med meg.

Nå har jeg ingen. Bare samboer og barn. Det er ikke nok. Jeg blir, som deg, utrolig deprimert av det. Jeg tror det er viktig, særlig for oss jenter, og ha nære vennskapsbånd. Det er rene terapien for oss. Det å ha noen vi kan stole på, dele ting med. En samboer har ihvertfall for meg, aldri vært det samme - nettopp fordi gutter og jenter er opptatt av forskjellige ting.

Vet ikke hvordan jeg skal få noen ny god venninne, så jeg aner heller ikke hvilke råd jeg skal kunne gi deg... beklager...

Skrevet

anonmy 23.29 hvor bor du hen?

kanskje det skulle stått da er vi tre. har heller ingen venner. bekjente ja men det er ikke det samme.

'skriv gjerne om du vil ha en venninne jeg er til å stole på å ve åssen det er å bli sviktet av andre. har opplevd mye dritt.

klem jeg er ei mamma på 29 vi bor i buskerud

Skrevet

jeg har heller ingen.... bor i sunnhordaland.....

Skrevet

Om det er noen trøst er vi flere:/

Jeg ble alenemor og etter det har vennene sakte men sikkert forsvunnet mer og mer. Har jo kontakt med noen enda men føler jeg trenger meg på. Jeg har nok mer behov for å prate med andre voksne enn dem har siden de har samboer.

En annen ting er at jeg blir ikke bedd med på "ting". Virker som en må være 2 voksne for at det skal være aktuelt å f.eks dra på småturer, grille, dra på stranden osv. Utrolig kjipt men men. Den "beste venninnen" min støttet jeg som bare det når hun på en tragisk måte ble alene(ingen barn noen av oss da) for noen år side,. For å si det sånn; blir hun alene igjen så har hun ikke meg å støtte seg til.

Min trøst er at jeg er ferdig utdannet(ferdig før jeg fikk barn), og forhåpentligvis får jeg meg en jobb om ikke lenge. Satser på bli kjent med folk på den måten:) Har også foreldre og søsken i nærheten og de er veldig viktige for meg. Tror for min del at når jeg kommer meg ut i jobb blir ting litt bedre uansett. Tidsklemma vil nok merkes, og alt i alt er jeg veldig glad i bare å synke ned i sofaen etter ungen er lagt, gulv er moppet og klær er ryddet:=)

Skrevet

noen fra buskerud her?

Skrevet

Er jo en trøst at man er flere. :) Huff, skal ikke være lett. Ja, jeg ble jo kjent med folk på jobb, men er så redd og presse meg på. Er vanskelig og bli kjent med folk. Er fra sørlandet..

Skrevet

Hvor fra sørlandet er du fra?

Skrevet

Jeg og er fra sørlandet, har egentlig heller ikke så mange venninner men det jeg savner mest er noen som har barn på min alder så ungene kan få leke med hverandre og ikke se bare mamma hele tiden...føler ikke jeg strekker til, at han bør få være sammen med andre babyer...

Jeg må finne på et navn nå så jeg skiller meg ut fra dere andre anonyme,

hilsen Brumm.

hehe

Skrevet

vestfold her... <3

Skrevet

bor i buskerud... er 26 år og snart 2 barnsmamma. er gift, og har venner der jeg kommer fra. men er veldig ensom her.. bodd her i 5 år, så burde vel ha klart å bygge opp ett nettverk, men det har jeg altså ikke...

Skrevet

hei anonym 10:59 hvor i buskerud bor du dah? vi bor i drammen. er 29 og mamma til en prins:) hadde vært kos å bli kjent

Skrevet

Hei, jeg kan nok skrive meg under her! Er 20 år og mamma til ei jente på 2. Hadde ei god vennine før men hun har begynt å ta avstand fra meg, så har nok ingen gode venner, jeg savner å ha besøk, dra på besøk og ha noen jeg kan stole på. Men kansje det er håp får meg fordi jeg er fra buskerud også, som mange andre her tydeligvis. Ikke la alderen skremme dere, jeg er nok bare 20 men oppfører meg anderledes. :)

Skrevet

så fint at vi er flere fra buskerud:) dere kan sende meg en pm så kan vi taztes litt om dere vil:) er ikke farlig jeg:):)

Skrevet

anbefaler DIB-treff...jeg har møtt noen trivelige damer der...

jeg har nemlig heller ikke noe særlig med nære,gode venner,så jeg slengte meg med på BIM-treff mens jeg var gravid og har fortsatt kontakt med noen få av de jeg traff der...så det er absolutt en fin plass å møte nye venner på...

Skrevet

noen fra lillehammer traktene her da?

Skrevet

anonym 16:10.

hadde vært koslig å bli kjent ja. bor i kroskstadelva vi.

sned meg en pm

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...