Gå til innhold

Hei Fomle! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Het du Fomle & Ariel før? Isåfall spådde du jente på meg, stemmer det enda?

Jeg har termin 4 aug, men er ikke sammen med barnefar. Får du opp noe ang forholdet til lillegull og barnefar? Blir barnefar boende i tr.heim og får han jobb der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter. :)

Skrevet

heisann tror det er en gutt nå faktisk. hehe ikke enkelt dette her. men føler sterkt gutt.. jeg ser bare at han er med bf så det tyder jo på at de kommer til å ha et forhold, men føler det er noe som kan komme til å skje som er avgjørende for om han flytter.. men hva?? skole eller jobb kanskje?

Skrevet

Hmmm, det var jo litt rart at det bytter til gutt? :) Spennende blir det! :) Får du opp noe dato for fødsel? Tror du fikk 8/9 aug sist...

Barnefar sier han flytter for å få ha dattra si som bor der 50 %, men jeg føler han har kjæreste der, og derfor han vil flytte? Får du opp noe? Han har sagt at han uansett skal flytte dit, selv om han ikke har fått jobb enda, og han har ikke fått skoleplass. Håper bare så inderlig de får ett godt forhold, lillegull og barnefar altså...

Skrevet

ja fikk opp en annen jente, en blond jente. men ville ikke si det tilfelle det ikke stemte.. og du ville bli lei deg,.. men føler ikke det er avgjort enda uansett. er ikke du mørk?

jeg er ikke ¨å flink i dette og er på øvingen enda, vet ikke hvorfor jeg fikk opp jente og nå gutt... men men...

kan hende jeg tar helt feil og vettu..

Skrevet

visst han har blitt sammen med hun jeg tror er hun svart i håret, de møttes da i jula, er ikke henne? men det kan jo være at han har møtt ei anna for alt jeg vet... Han gikk fra meg i januar... Jeg har kastansjebrunt hår (rødt) og dattera hans har faktisk litt lik farge som meg. Får du opp noe ang om han får ha henne 50% eller bruker han det som en unnskyldning ovenfor meg til å flytte? Alså, at han flytter pga evt kjæreste?

Jeg er inneforstått med at du kan ta feil, men intuisjonen min sier meg at det er noe som ikke stemmer her... Jeg vil jo ikke at han skal flytte før den lille er gammel nok til å kunne overnatte hos han, tr.heim er 4 timer unna med bil...menmen, det blir jo hans tap..

gutt eller jente spiller ingen rolle for meg, gleder meg til å møte h*n! :)

Tusentakk for svar, synes du er flink jeg. :)

Skrevet

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...