Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, stemmer det? Er hun her enda? lol
konemor med gutt+spire:) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 jeg har lurt på hvor hun er blitt av selv senest i går faktisk syntest innleggene hennes var svært underholdende og kunne trenge de nå som jeg ikke sover om nettene
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Mener det, ja. Men har vel operert under nøffemor nokså lenge nå. (Eller så byttes det hyppig mellom de to). Den dama har enten gruelig lange graviditeter eller så er hun sabla produktiv. Hun var jo her sist jeg var gravid også, og det er jaggu ikke lenge siden ;-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 er det ikke denne dama som alltid pratet om oppkast? gjorde det når jeg var gravid dit tror jeg.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 nøffemor har vertfall vendt tilbake med et innlegg der hun er så lei seg for at de ikke bruker sari i india lenger jeg ble så glad når jeg så det for nå har jeg underholdning når jeg verker. skru av tvn damer for dette kan jo bli morro ja jeg er stygg i dag, er så sinnsvakt hormonell og lei av å verke og det går desverre ut over andre, beklager dette veldig. håper ikke så alt for mange blir støtt av meg. gi neskjed vertfall så jeg kan si unskyld om ikke annet.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jo, jeg mener det. Hun har hatt lange, utfyllende innlegg om oppkast inne på din baby også ;-) Jaja, nå blir vi i hvertfall underholdt.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 Kan det være den samme som var så ekstremt aktiv på abort fronten? (for å si det mildt) hehe
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Folk med litt vett i huet kan fort gå inn på profilen og sjekke at nøffemor ikke er meg og omvendt.. Men det er kanskje mangelvare på disse sidene??
Mamsen87 :) Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Man kan jo ha to profiler her også? ;o)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Jeg synest det er artig me de innlegga hennes jeg;) Spesielt når noen her inne ikke skjønner at det er tulleinnlegg og svarer henne grav alvorlig og blir sint for at andre "håner" henne med skarpe svar! Hehe..
Gjest Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Joda, går sikkert an det. Men hvis du tar pila på musa over ip nummeret som kommer opp nederst på dataskjermen ser du fort at det kommer fra forkjellige steder, ergo to forskjellige mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå