Gå til innhold

Er detta normalt eller? (Til dere som ikke er sammen bf..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei veldig god venninne som ble skilt for 1,5 år siden. De har en datter sammen som er nå 4 år.

De har begge funnet seg nye kjærster og bf har nå flyttet inn sammen kjæresten sin.. Dette er helt greit å ikke noe problem for venninna mi. MEN hun får ikke lov til å hilse på samboeren hans, de har vært sammen 1 års tid og hun har aldri møtt denne dama. datteren hennes snakker jo ofte om dama og venninna mi syns bare det hadde vært greit å håndhilst ikke noe mer på den nye "ste.moren" til datteren sin.

Her det helt urimelig av henne å forlange dette?? HUn har prøvd alt men han sier bare at den nye dama hans ikke skal innvolveres i dems barn men de har 50% hver og da når de bor sammen har jeg vanskelig for å skjønne dette..

HUff blir litt frustrert på hennes vegne. Han har pluttselig snudd helt om vil ikke snakke med henne, ingen ting fungerer.. Og dette var en utrolig god venn av meg og mannen min også, vi sitter igjen som noen ? tegn selv..

Ble litt langt det her.. men ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, det er vel heller unormalt, men ikke uvanlig. Har det litt slik her også. Her har bf bodd sammen med henne i flere år, og de har barn sammen. Jeg har aldri fått møte henne, og har aldri møtt halvsøskenet til mine barn. Forskjellen er vel at her er den fysiske avstanden stor, og samværet svært lite.

Det er ganske uforståelig. Men folk er rare, vet du:) Ikke alle er like oppegående og fornuftige.

Skrevet

I alle dager. Jeg synes det høres ganske unormalt ut. Hadde skjønt det hvis det ikke var barn involvert. Jeg hadde hatt vanskeligheter med å la mitt barn tilbringe tid med noen jeg overhodet ikke kjente. Tenk om noe skjer med mannen, f.eks. Skjønner ikke helt hva problemet hans er.

Skrevet

Det var godt å høre. Vi kjenner ham jo egentlig veldig godt (eller gjorde) så jeg blir litt sjokkert.

De bor ikke langt fra hverandre heller. Hun sniker seg unna når det er levering og henting etc..

En annen ting jeg syns er uhørt var når han solgte huset sitt og flyttet uten å informere barenemoren. Hun hørte det av datteren sin. Og vi i vennegjengen visste det jo da, men alikevel det burde jo være han som så ifra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...