Gå til innhold

Er litt lei meg og lurer litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør innimellom om ting her inne og føler jeg omtrent aldri får svar. Er det noe i veien med spørsmålene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finnes ikke dumme spørsmål vet du :) Sikkert sommeren og mindre folk forran pc'n og så er det kanskje ingen som vet svar..

:)

Skrevet

Er nok mindre folk her når det er sol ja.

enten så vet ikke folk svarene ellers så soler de seg :)

Skrevet

Spør i vei du.. jeg svarer hvis jeg kan...men liker ikke å synse om ting jeg ikke vet...det kan jo gjøre vondt verre og forvirre deg helt!

Å er det sol ute så finner du hvertfall meg foran pcn - liker ikke å bli kokt...

:-)

Skrevet

Hei Julibarn er blitt augustbaby!

Jeg husker nicket ditt, men husker ikke spesifikke innlegg fra deg. Jeg vet imidlertid at noen jenter her inne er veldig dårlig på å skrive tema i emnefeltet, og hvis det gjelder deg, så er nok det grunnen til at du får så lite tilbakemelding.

Jeg bruker nemlig nesten aldri å åpne innlegg som merket med "et lite spørsmål", "hm, jeg lurer på..." eller "hva tror du", siden det er så mange andre innlegg som ved første øyekast ser langt mer interessante ut! Tror nok dette gjelder de fleste.

Vi ser nok mer på emnefeltet enn på nicket bak!

Skrevet

Jeg svarer der jeg kan, der jeg føler jeg har noe å si..

Tror ikke det er noe i veien med spørsmålene, men kanskje du spør om ting vi ikke vet noe om? Jeg tør ihvertfall ikke svare på noe jeg ikke har peiling på =)

Skrevet

heisann:)

henger meg på det de andre sier at det r vell sikkert litt mindre aktivitet nå år det er sommer og folk er ute og på ferie:)

jeg har også spurt om masse som jeg ikke har fått serlig svar på, men det er ikke alt folk vil svare på om de ikke har et vetugt svar å gi....:)

håper du ikke er lei deg så lenge, ingenting i veien med spørsmålene dine....er ikke noe verre de en andre sine;)

håper du fortsetter å spørre om det er noe du lurer på så skal hvertfall jeg svare etter beste evne:)

klem til deg fra meg:)

Skrevet

uff da.. sånn følker eg det av ogtil og.. da bare dytter eg til noen bare måååå svare ;)

Men eg er en dårlig svarer selv, men det er fordi eg er grønn på det meste her og vil liksom ikke gi tips på ting eg ikke kan noen ting om.. eheh..

men hvis du spør om spørsmål om tv-serier og sånt så er eg en jevel på å svare:)

klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...