smilan Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Har vært førkjøla i snart en uke nå... Hoster til jeg brekker meg... Kniper der nede og hoster der oppe... Hehe! Noen tips om noe som hjelper mot hoste?
bildilla Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Det hørtes skikkelig ubehagelig ut. Er du langt på vei? Egentlig lurte jeg på om du bor på kongsvinger, så du ville føde der nemlig.
Pusur_mor Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hva med å ta en tur til legen? Du kan faktisk hoste ungen ut, dvs starte fødselen pga kraftig hoste. Jeg fikk kraftig bronkitt da jeg gikk med nr2, og vi måtte true med fylkeslegen for å få komme inn på legevakta. Dette til tross for at jeg hadde 1 mnd til termin, og at jeg hadde astma, og medisin ikke virket. Sykepleieren stilte diagnose lett halsbetennelse ut fra tlf. samt. Jm jeg var på ktr til noen dager senere ble sint og sa at fødselen kunne starta pga hosten.
>^..^< pusen Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 åh... jeg hadde det sånn for et par uker siden. sov ikke på seks dager for jeg hostet så innmari. jeg fikk en olje som heter arnica massage oil fra weleda av svigerinna mi som de bruker på tante-ungen min på 2 år når han hoster om natta... OG DEN FUNKER FAKTISK:) smør på brystet og oppover halsen når du skal legge deg. er nok noe med lukta som gjør at halsen ikke blir så irritert tror jeg... mener de sa de hadde kjøpt den på helsekosten. verdt å prøve ihvertfall
eple3 Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Skulle isåfall tro at jeg skulle ha født nå.. har vært forkjøla/influensa i 2 uker med kraftige hosteanfall, men selv med usle 9 dager til termin skjer det ingenting.. Du kan evt bruke Solvipect hostesaft - løser opp slim som gjør det lettere å hoste det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå