DiddiDaddi Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Har ganske nettopp tatt ut spiralen, venter så spent nå på hva som skjer videre, håper noen har noen erfaringer å dele. Tok det lang tid å få mensen tilbake, og ikke minst, tok det lang tid å bli gravid?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hei hei Jeg fjernet spiralen 2. april. To uker senere fikk jeg min første mens og måneden etter var jeg gravid (men mistet i 6. uke nylig).. Så det kan gå riktig fort, men jeg tror det er veldig individuelt... Lykke til:)
Baby nummer to ønskes! Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Hei, Jeg fjernet spiralen 28. mai, fikk mensen en ukes tid etterpå, og deretter igjen 6. juli. Håper å bli gravid denne måneden..
monkri mamma til 4 Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 jeg skal ta ut hormonspiralen min den 5 august. er ganske spent på det selv. spå dama sa j skulle bli gravid i august. da skjer d fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå