Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 åå.. så lei jeg er av å vente å vente... helt utrolig, han mener vi ikke kan bli gravide no for han har så mye å gjør.. snakk om å finne på dårlige unskyldninger da... men hva med å lage en argument tråd her inne, alle grunner til at vi må begynne å hoppe i høyet snarest? trenger mange ideer og vinklinger, jeg begynner å miste tolmodigheten.. det jeg har brukt til no er at vi begynner å bli gamle(er 29år og han er 37) å det har han fått til å tenke men trenger noe som vipper han over....... hva som helst????
Anonyma*babysyk* Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har sagt i det siste at vi kan kjøpe brukt på finn.no og slikt, eller fjorårets modeller i div saker, sånn at det ikke blir en økonomisk belastning. Og man sparer miljøet. Om det virker, vet jeg ikke, siden han bare rister på hodet og sier jada. :s
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 ja den har jeg brukt en gang, fann en artikkel om at baby egentlig ikke trenger å koste så mye, så siden det har han ikke klaget på at det blir for dyrt for vår økonomi... (å han las å las faktisk på det, så jeg hadde ett håp om at det ville virke, å tror han kom litt på gli.. men no har jeg ikke mast siden, men skal begynne på igjen no, han har fått litt tid på å tenke så håpe håpe.....(så prøver meg sakte men sikkert på å luke bort alle motargument;)
snuppene 09 og 11 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 hva med at jo lenger dere venter, jo større er sjansen for at barnet ikke er friskt. slik som Downs osv... han ønsker seg sikkert et friskt barn. du kan jo finne fram noen forskningsartikler eller noe og vise ham. og at fruktbarheten går ned med alderen, slik at dere må prøve nå, slik at det blir barn, kan jo ta en stund. skriver ikke dette for å få deg deppa, kun for å gi deg noen argumenter, du er jo ikke akkurat i faresonen enda, men du må overbevise ham om å prøve,før dere kommer dit. for meg funket det med at nå skal vi sette en dato, noe vi satte. han er fremdeles ikke overlykkelig, men har innsett hvor viktig dette er for meg, ellers så ser det ut som at det er flere her inne som har sagt at nå slutter di på prevensjon, og om det ikke skal bli barn, så må mannen selv sørge for det. går jo ikke om dere bruker kondomer da,. men har sett noen innlegg der dette har fått igang prøvinga. lykke til!
snuppene 09 og 11 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 fant en link i ett innlegg litt lenger nede på siden, er til en artikkel fra aftenposten du kansje kan vise mannen din. søker du litt på netet finner du sikkert flere artikler http://www.aftenposten.no/helse/article1341748.ece
Clue Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Blir det riktig å argumentere seg til et barn? Må man overbevise den andre om at den vil ha barn, så er det kanskje best å la være. Det blir jo til at en presser den andre på det viset. Er det under sånne vilkår et barn skal settes til verden? Er han 37, og fortsatt ikke er klar for barn, så blir han det kanskje aldri. Kanskje han egentlig ikke har lyst på barn i det hele tatt? Men da burde han også være mann nok til å si fra om det. Og du må i så fall respektere det, og slutte å presse ham. Du må da velge om du vil fortsette med ham, eller finne en som vil ha barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå